manglan
Ny medlem
Kan stolt meddela att för mig blir det bröllop i juni! Ni som har läst heeelaaaa tråååådeeeeen inser nog att detta är en jackpotvinst för mig
Kan stolt meddela att för mig blir det bröllop i juni! Ni som har läst heeelaaaa tråååådeeeeen inser nog att detta är en jackpotvinst för mig
Dags för ett trådlyft!
Jag har minne som en senil 90-åring, fyller snart 30, tycker det är coolt att falla för grupptryck och borde egentligen tömma tvättmaskinen istället för att surfa på SH.
Men däremot älskar jag att skratta, jag bor inte hos min mamma, jag har en form av inkomst men vill egentligen arbeta med djur, och jag tycker faktiskt att jag trots allt är en bra kille.
Jag vill ha en busig söt tjej, som efter 3 års förhållande fortfarande vill ha sex i parkeringshuset.
Fika?
Här är en bild på min Dolf Lundgren blick. I normala fall ser jag mer ut som Tobbe i En annan del av Köping.
Svarar ett år senare att det är mig du söker!
Du är väl inte singel?
Du är väl inte singel?
-Tyst nu. Förstör inte för mig!
Jo, det har jag varit jäääätteläääänge!
Du kör fel märke för att kunna närma dig henne på ett säkert sätt
Det är väldigt konstigt
en söt tjej som dig?
Jag är typ... kräsen... Jag ska känna DET, annars kan jag lika gärna vara singel.
Haha, en finsmakare med andra ord
DET? känner en snuskig underton här... klart du ska känna DET annars är det väl rätt meningslöst för er cheyer
Du får tolka det hur du vill, men ja, jag är en kräsen finsmakare!
Kille från Halland som söker kvinnlig sporthojsförare, pm:à vid intresse
Hihi vad går under kategorin "sporthoj" då?Kille från Halland som söker kvinnlig sporthojsförare, pm:à vid intresse
Hehe nä misstänkte detInte din.
Och nu är det 2014, det har hänt en del sen sist.. mitt hår har vuxit ut, börjat närma mig 33, och jag har flyttat till kåk.. visst, jag gillar inte att rusa in i förhållanden, utan brukar ta det ganska lugnt...men det här är ju löjligt!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|