Hur ska jag göra för att få alla dessa tjejer att bli sams och komma till ro med att dom får snällt dela?? Tack för svar!
Det går aldrig!!!
För övrigt ställer jag mig tveksam till sanningshalten i ditt inlägg.
Hur ska jag göra för att få alla dessa tjejer att bli sams och komma till ro med att dom får snällt dela?? Tack för svar!
För det första är det inte ditt ansvar att tjejerna ska bli sams. Så länge du inte planerar att styra upp det till trekant och/eller fyrkanter med tjejerna så är det bäst att du håller dig ifrån att bli en mellanhand. Trekanter etc. styrs bäst genom att du dessutom låter en brud göra jobbet för att fixa en annan brud. Ditt jobb är att hålla dig i bakgrunden, i princip inte säga så mycket, uppföra dig normalt, vara 100% trygg i situationen och inte vara dömande på något sätt.Träffar för närvarande 3(läs 4) st tjejer och vet inte vad jag ska göra. Nybliven singel så klart man testar lite olika vatten, inget seriöst än så länge. Det värsta är ju att jag är kär i min kompis som har kille, men är samtidigt intresserad av hennes kompis! Hur ska jag göra för att få alla dessa tjejer att bli sams och komma till ro med att dom får snällt dela?? Tack för svar!
Uppfattat.
Humor är restnoterat i beställningen för idag. Det regnar, är kallt och allt är skit.
No probs, du verkade behöva det så det är kul att hjälpa tillLiquid. Tack snälla. Nu vet jag hur jag ska gå till väga och handskas med både känslor och människor! Tycker det är så bra när andra människor kan bestämma hur jag ska göra och bete mig så man slipper tänka själv, alldeles underbart! Då ska jag fixa så varken Team_cirkus, Money eller någon av dom andra inblandade ska bli sårade! Tack snälla!
Haha skönt svar xD -gillar-
Liquid. Tack snälla. Nu vet jag hur jag ska gå till väga och handskas med både känslor och människor! Tycker det är så bra när andra människor kan bestämma hur jag ska göra och bete mig så man slipper tänka själv, alldeles underbart! Då ska jag fixa så varken Team_cirkus, Money eller någon av dom andra inblandade ska bli sårade! Tack snälla!
hahahahhaa.......härligt o få reda på att man är inblandad i något man inte hade en aning om!!
Det bästa jag någonsin har gjort var att på andra dejten säga: "Jag säger vad jag tycker och jag vill att du oxå gör det. Om nått är fel så vill jag inte att du surar eller döljer det, PRATA om det. Om du inte håller med mig så vill inte jag träffas nå mer." Passerade 3års dagen för ett par dagar sen. Har vi bråkat? Nej. Har vi argumenterat? Ja. Att prata och är A och O för att undvika missförstånd. jag HATAR tjejer/killar som kör "silent -treatment"- man håller inte käft för att visa att nått är fel, man är för fan inte synsk... Mitt tips till ALLA dårar där ute
Det bästa jag någonsin har gjort var att på andra dejten säga: "Jag säger vad jag tycker och jag vill att du oxå gör det. Om nått är fel så vill jag inte att du surar eller döljer det, PRATA om det. Om du inte håller med mig så vill inte jag träffas nå mer." Passerade 3års dagen för ett par dagar sen. Har vi bråkat? Nej. Har vi argumenterat? Ja. Att prata och är A och O för att undvika missförstånd. jag HATAR tjejer/killar som kör "silent -treatment"- man håller inte käft för att visa att nått är fel, man är för fan inte synsk... Mitt tips till ALLA dårar där ute
Prexiss! Tyvärr funkar det inte på alla människor (läs: killar).(...)PRATA om det (...)man är för fan inte synsk(...)
Men kan du ta sanningen om du möter en sån tjej?TACK! Äntligen en tjej som också tycker så!!!!!
Prexiss! Tyvärr funkar det inte på alla människor (läs: killar).
Särskilt sängledes. Då ska man jävlar vara tankeläsare!
Fan att ni ska va så komplicerade!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |