Letar efter kåpor till min suzuki sv650s. Finns ju på www.suzuki.se men 4000:- tror inte de. Ngn som vet några andra som passar?:
http://www.s-racing.se/Docs/Powerbronze_kapdelar.pdf
2300:- kan de va nåt. Sen måste de lackas.
Jag köpte mina underkåpor från dem och är nöjd,
kolla in dessa i stället, görs i frankrike tror jag?! lite billigare att få hem, o sjukt snygga tycker jag! Ångrar att jag sålde sv:n
Dom där var riktigt snygga! Lite mix mellan litersgixxer och Ducce Vad kostade dom, totalt, hemma hos dig?Sharkskinz(bilden i inlägget ovan) gör snygga grejjer, men det kostar skjortan att få hem dom... "overseas shipping" svider i plånkan!
kolla in dessa i stället, görs i frankrike tror jag?! lite billigare att få hem, o sjukt snygga tycker jag! Ångrar att jag sålde sv:n
Nej. det är bara nederdelen. "Hel underkåpa, går ihop med original halvkåpa" står det både på SV650 och bandit1200. Ursprungligen kom de svarta så det vette f-n om det blir billigare än suzuki orginaltillbehör för 4000:-. dvs 2300 + frakt + lackering. Så här skulle din kunna se ut.
Dom där var riktigt snygga! Lite mix mellan litersgixxer och Ducce Vad kostade dom, totalt, hemma hos dig?
det var just det ja... sålde min sv innan dessa fanns att beställa hem! Har länken till sidan här http://www.poly26.com/modele.php?mq=4&md=365
Kolla in rizzla lackade sv!!
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |
|
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |