Kåpor till suzuki sv

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite

Tack för tipset. Men dom för 2300- e väll "helkåpor"? har du ngn bild på hur din hoj blev?

Nej. det är bara nederdelen. "Hel underkåpa, går ihop med original halvkåpa" står det både på SV650 och bandit1200. Ursprungligen kom de svarta så det vette f-n om det blir billigare än suzuki orginaltillbehör för 4000:-. dvs 2300 + frakt + lackering. Så här skulle din kunna se ut.

Last edited:

Vegas

Racing, plåster för själen...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000XR -18 + Sv 650 (R) K2 + SV 650 K3 + Gixxer dragbike K2 + Gixxer 1000 K1 + Gixxer 1000 K3 + Honda CB125T
detta en idé kanske??

Bifogat

• 0sv2.jpg
    0sv2.jpg
    82.2 KB · Visningar: 321

Aeng

Medlem
Gick med
28 May 2007
Hoj
Yamaha Tenere 700
detta en idé kanske??

Sharkskinz(bilden i inlägget ovan) gör snygga grejjer, men det kostar skjortan att få hem dom... "overseas shipping" svider i plånkan!

kolla in dessa i stället, görs i frankrike tror jag?! lite billigare att få hem, o sjukt snygga tycker jag! Ångrar att jag sålde sv:n:gnissla
447_4.jpg

Last edited:

Gixxlito

Söker klokskap
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
Caddy -67 och Monark -49 125 cc
Sharkskinz(bilden i inlägget ovan) gör snygga grejjer, men det kostar skjortan att få hem dom... "overseas shipping" svider i plånkan!

kolla in dessa i stället, görs i frankrike tror jag?! lite billigare att få hem, o sjukt snygga tycker jag! Ångrar att jag sålde sv:n:gnissla
447_4.jpg

Du har inte adressen till fransoserna?

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S

Dom där var riktigt snygga! Lite mix mellan litersgixxer och Ducce :tummenupp Vad kostade dom, totalt, hemma hos dig?

fubar-mc

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2008
Hoj
suzuki sv 650s -99
Nej. det är bara nederdelen. "Hel underkåpa, går ihop med original halvkåpa" står det både på SV650 och bandit1200. Ursprungligen kom de svarta så det vette f-n om det blir billigare än suzuki orginaltillbehör för 4000:-. dvs 2300 + frakt + lackering. Så här skulle din kunna se ut.

De e lugnt me priset, har en polare som lackar så de löser sig. Tack För tippsen iaf - å bilderna...:yoparty

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...