Enligt mej har man ju mer nytta av å få kolsyrat vatten direkt ur kran än kokande... Sen e ja ju lite av en missbrukare när de gäller kolsyrat vatten oxå dock
Missa inte en matavfallskvarn när du ändå bygger ett så fint och påkostat kök. Jag kör Insinkerator evo 200 och är väldigt nöjd.
Blir Husqvarna svart kyl och frys.
Åh gud vad du kommer ångra dig, speciellt om du har barn.
Yep. Har haft Husqvarna tidigare, och aldrig mer säger jag. Inte en enda pinal.
Jag tittade faktiskt på avfallskvarnar på tretti.se dock måste jag ju ansöka till Nacka kommun för att få installera en hemma. Blir till att skicka in ansökningshandlingar till Nacka kommun innan man beställer. Hur långt ner sitter själva kvarnen? Vill ju inte att lilltjejen ska gräva ner sin hand där och bli av med den.
Vi beställde från http://www.andrewsgranite.com när vi gjorde om vårt kök. Halva priset mot vad vi hittat i sverige. Tog inte överdrivet lång tid med leverans/installation och blev riktigt snyggt!
Ska du köra på svart så ta någon med lite mönster i.
Sen rekommenderar jag inte att handla av gränsbygden, även om dom är billiga så sköter dom garantiärenden uselt. Dom hör aldrig av sig som dom lovar, så det slutade med att vi slände ut allt vi köpte av dom allteftersom det gick sönder.
Hehe, tänkte mest på färgvalet.
Svart är snyggt tills man har fått det på plats och tar bort skyddsplasten. Sen är det aldrig snyggt igen.
Källa: svart kyl/frys samt diskmaskin.
HAHAHA. Ja, isf måste svart OCH Husqvarna den absolut sämsta kombon man kan få
Då kanske man ska ändra uppfattning om Husqvarna. Jag har alltid trott att de är kvalitetsprodukter, och de är ju inte billiga direkt. Tittat på svarta Bosch med borstat stål på handtag mm. Riktigt snygga.
Eller ska man köra rostfritt? Vill ju inte att det ska se ut som skit efter något år.
Och varför blir svart så fult fort? Syns repor direkt eller är det fett osv som ställer till det?
Med vänlig hälsning, Try
Det är svarta Bosch med borstade handtag jag har.
All of the above, repor/skador formligen skriker ut sin närvaro, fingeravtryck, damm osv. Speciellt om maskinerna står så att solljuset faller på dem.
Rostfritt är bättre. Vit oslagbart (tyvärr).
Känner att jag bara måste inflika en grej om Husqvarna. Mina päron byggde hus (som jag är uppväxt i) och flyttade in 1990. Samtliga vitvaror kommer från Husqvarna (Diskmaskin, kyl+frys, spis, fläkt, ugn) och allt fungerar fortfarande helt perfekt, utom frysen som gav upp för 2 år sen. Håller grejerna i 24 år (åtminstone) så får väl det anses som kvalité eller?
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|