Hurra! Jag hade fått post!
Men ingen attegrauf...
Semper Idem:
Lustigt, min ser ut som din...
Så bara ligger paketet där på köksbordet när jag kom hem från jobbet. Luktar på paketet, det luktar bensin, ökensand, gubbsvett och....ja, jo man kan nog förnimma en svag doft av tvåtaktsolja också (hur nu det är möjligt ?, men jag kan ha fel - jag är inte vid mina sinnens fulla bruk). Sakta och varsamt öppnar jag paketet.
Den bekanta blåa färgen slår mig i ansiktet, den förblindar mig......Håller andan och mina (nu fuktiga) fingrar drar försiktigt ut innanmätet. Tischan ligger omsorgsfullt packad i en genomskinlig plastpåse. Tankarna snurrar i skallen.....så mycket tanke det ligger bakom ....och så fint ihopviken den är, så FINT det är att leva.....Tjippar efter andan igen och bara njuter !
Nu kan jag inte hålla mig längre.............nu GÅR det inte att vara ömsint längre. Pulsen slår 120 slag/minut......jag formligen SLITER ut Das Tischa ur den genomskinliga påsen, river av mig min gamla äckliga T-shirt och kliver in i den nya, fina, alldeles UNDERBARA nya Tischan. Vad skönt den sitter, vad mjuk den är, vad fint den omsluter mig.
Vi två blir en........och jag drar en skön suck.
Har ingen ork kvar, känner mig helt utpumpad. Med mina absolut sista krafter förmår jag mig att tänka "Den är MIN ! - Hon är MIN.........Bara MIN"
- Bestämmer i samma stund att ingen ska få ta min nya Tischa ifrån mig.........Jag ska vårda den ömt.
PS - Jag är rätt dålig på att formulera mig, så jag snodde texten från en gammal porrnovell i FiB-Aktuellt från 1982. Hoppas att det är okej.
Fan de sakna jaAutograf och allt!
Ajajaj Peter, skulle det varit en signering? Missade det!!!
Jag har en signerad tischa från 2014, den ligger oanvänd i en hermetiskt försluten förpackning. Signaturer är alltid kul, men jag hade inte specifikt bett om det (som på den andra och pimpningen på min pricktischa från 2015) så jag får stå mitt kast. Du får väl sätta en signatur på den när vi ses i sommar istället.
Ingen ska få ta
Min tröja ifrån mig
Ni kan hellre ta min tjej
(orginal text Coca Carola - Min tröja )
(Önskar jag vore lika bra som YZF R1 att skriva)
Yzf R1:
Du menar som när man öppnar kuvertet försiktigt, vördnadsfullt lyfter ur tischan inlindad i en plastpåse, smyger upp påsen och drar ett djupt andetag ur den för att få andas in lite av den luft som Mäster Mozz har andats i förhoppningen att få lite av hans karisma och kraft?
Sånt skulle väl ingen erkänna...?
Jo det är bara att lägga sig platt ner och erkänna
Va fasen - Om jag erkänner min erotiska upplevelse, så kanske fler vågar att "komma ut ur depån" (eller var det garderoben....ähh skit samma) och öppna upp sitt innersta
Fan de sakna ja
Hade post igår. Min adress var utskriven från en datamaskin och frimärkena satt med matematisk precision.
Förstod att det här inte var ett vanligt paket som någon slusk från Postnord hade handskas med.
Det jag hade i mina händer var något som Schweizergardet fått i ära att leverera till min ack så enkla postlåda. Långsamt öppnade jag detta magiska paket tillsammans med min son som fyllt 3år.
Han liksom jag sade inte ett ord till varandra under öppningsceremonin men vi båda förstod vad som var på väg att inträffa i våran så enkla bostad.
OCH DÄR! som ett nyfött barn låg dom! Söta, vackra, oskuldsfulla.
Mina tischor hade kommit!!!
Japp jag var tvungen att ha 2st så man vågar använda en av dem.
Och det bästa av allt är att den ena kom signerad av Mr Roadracing himself!
Kungen av Arabien
Mästaren på 2 hjul
Mr Mozz!
Grabben är förresten skitsur för att det inte finns någon tröja i hans storlek.
Foto kommer när uppståndelsen lugnat ner sig här.
Varje morgon när jag vaknar är det alltid samma sak
Det är nånting som jag saknar
Min gamla sletna tröja som jag haft sen jag var barn
Vi é som tvillingbröder tillsammans varje dag
Vi é siamesiska söner
Vi gillar samma brudar vi gillar samma mat
Vi é stolta och vet vad vi vill
Ingen ska få ta
Min tröja ifrån mig
Ni kan hellre ta min tjej
Varje kväll när jag ska sova så tar jag tröjan av
Och synar alla sömmar
Jag lägger tröjan under kudden och börjar slappna av
Jag har min tröja kvar
Jag drömmer skräckens drömmar om mal och morsans tvätt
Jag vaknar när jag skriker
Jag fummlar runt i mörkret två sekunder från panik
Utan tröja inget liv
(orginal text Coca Carola - Min tröja )
(Önskar jag vore lika bra som YZF R1 att skriva)
Nu har jag läst alla inläggen som ramlat in sedan jag somnade igår..... och ni är ju inte riktigt kloka! Sitter här, yrvaken, i min stenhårda Sea Shell Hotell-säng.... Jorpes snarkar som tjur bredvid... slår upp datorn, ser några kul inlägg, flinar, replikerar, OCH UPPTÄCKER ATT DÄR ÄR EN SIDA 4 OCKSÅ!!!! Med mer underbart jidder!!!
Skrattar! Länge!!!
Idag är det kval; fin uppladdning detta!
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari