Köp av GasGas Sm 125. Hjälp!

Darre

I belive it will be the best summer ever
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
Imorrn
V.Andersson skrev:
Köpte den sista 03an i sverige så jag fick det till ett bra pris.. Klocka är det också.. är som en cykeldator nästan.. Kan rekommendera Jgs:trading i Lidköping där får du ett bra pris! :tummenupp

Jaha vad fick du för pris då? Bor en bit från lidköping så jag får ta köpa en i Sthlms området dock inte från AVAMC.
Hur länge har du tänkt att andvända hojen?

Victor

Shake that ass!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Rat-R1. Känns bekant...
Men för i helvete!!!
Du kan juh inte tjacka en hoj för 60 papp!
Du kan köpa en gammal 125 för åtta lax (typ min pärla, 125GP) och samtidigt handla en riktig 125cross.
Efter det så har du pengar till en riktig hoj när du fyller 18. Typ en FZR eller CBR.
Och då har du pengar till folköl i ett par år oxå.
Men eftersom korvkiosken hägrar så har jag ändå förståelse för att du vill ha det "värsta". Jag tycker bara att det är löjligt.

jonte92

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2008
Hoj
ktm exc 125
gasgas

GasGas;en är ett bra val enligt mig men du får verkligen inte 50,000kr för den när du säljer den. när du köpt hojjen och åkt 1 mil så får du nog 50,000kr för den eftersom garantin försvinner när näste person köper den och det gör en STOR skillnad. du förlorar massor pengar så fort du bara rullar ut den från butiken .. men vore jag du skulle jag köpa GasGas 125 SM eller KTM exc 125 .. :) klart dom bästa hojjarna inom lätt-mc

Stuvadbäver

Full gas spar tid!
Gick med
4 May 2007
Hoj
crm 125 och Suzuki ts125r extreme makeover
GasGas;en är ett bra val enligt mig men du får verkligen inte 50,000kr för den när du säljer den. när du köpt hojjen och åkt 1 mil så får du nog 50,000kr för den eftersom garantin försvinner när näste person köper den och det gör en STOR skillnad. du förlorar massor pengar så fort du bara rullar ut den från butiken .. men vore jag du skulle jag köpa GasGas 125 SM eller KTM exc 125 .. :) klart dom bästa hojjarna inom lätt-mc

Kongratz till ett 4 års strådlyft ;) Sen så kan jag ju inte hålla med dig om det ;) eftersom det beror ju på vad man ska ha mcn till :O ska man köra skog och köra runt med kompisarna runt om stan så funkar det väl;) men om man ska ta "längre" turer finns det klart bättre ;) ;) ;) ;) ;)

;);););)

Last edited:

knutten04

Socialt missanpassad
Gick med
17 Aug 2006
Hoj
Aprilia rs 125 -04
Hur blev det sen då?

Ja hur var det sen? köpte du en GG? Det har ju gått ett tag nu(4år)

GaJoL

heEjj
Gick med
28 Jul 2007
Hoj
Speed triple
vore jag du skulle jag köpa GasGas 125 SM eller KTM exc 125 .. :) klart dom bästa hojjarna inom lätt-mc

Ge mig en enda anledning att det är dom "klart bästa lätt mc hojjarna". Kanske de roligaste hojjarna med mest körglädje, men allt underhåll samt att de drar mycket gör dem knappast till dom bästa..:va Dessutom, när dom är ostrypta räknas de ändå inte längre som lätt mc, o du kör väl inte gärna strypt med en sådan hoj?:)

Laddrack

Busmört
Gick med
30 Oct 2007
Hoj
KTM exc 125 sm(SÅLD) Kawasaki KMX 125-02
köra den som mellanhoj också skulle jag iaf inte göra du kan ju strypa av en ex R6:a till sin orginal effekt som ligger långt över 30kw. plus tänk på att gasgas,ktm,husqvarna i de här fallet gasgas kräver väldigt mycket underhåll så kostnaderna kan bli ganska mycket mer på 4 år än vad du har tänkt dig. o att få 50 000 för den om ca 5 år då måste den vara jävligt välskött.

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln