Köp av hoj - Part I - Part II (sid 2)

Wolfkin

Lilla Ida sätt fart, vill ha sommar
Gick med
5 Jun 2007
Hoj
Triumph Sprint ST -09
Härlig historia. :)
Vad du än gör nu när du har en viffer, provkör inte en Triumph Sprint för då blir du bara ledsen. :D

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
Härlig historia. :)
Vad du än gör nu när du har en viffer, provkör inte en Triumph Sprint för då blir du bara ledsen. :D

Redan kollat upp det eftersom trajja ägare skriver VFR800 i sina annonser för att förska få dem sålda ;) Dock sant. Men efter det svar jag fick av den erfarnare mc kännaren jag vet om så fick det locket vara stängt.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...inget ont menat, men det känns verkligen som du skulle behöva andas lite ibland, och planera saker i lugn och ro, det kan inte vara bra för hjärtat som du håller på.

Min första tanke var att den här historien har någon lätt hysterisk quinna präntat ihop. :hihi ;)

Men en fin brukshoj är det allt, dags att byta CBn mot något styggare nu?

Gick med
29 Apr 2009
Hoj
RD07A
...inget ont menat, men det känns verkligen som du skulle behöva andas lite ibland, och planera saker i lugn och ro, det kan inte vara bra för hjärtat som du håller på.

Min första tanke var att den här historien har någon lätt hysterisk quinna präntat ihop. :hihi ;)

Men en fin brukshoj är det allt, dags att byta CBn mot något styggare nu?

Vadå, jag är väl lugn som en filbunke? Förstår iiinte vad du menar ;) Jo men det alltid ett straff när jag ska handla något, sen att jag jäktar på ett par hekto gör väl det kanske inte bättre alla ggr men det är ingen annan som gör det åt mig och i slutändan brukar det bli ganska bra. Men tackar för omtanken :tummenupp

Gällande CB'n så säljer den sig själv, som det ser ut så behöver jag inte ens spendera en krona på annonsering. Visst är det inte lika hög ligg-:tuttar-faktor med VFR'en original men trivs bra med den. Däremot funderar jag på något billigt grusbus som komplement.... men det får bli en annan historia :)

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO