Ngn som har koll på smartklockor? Tänkte köpa en till damen och har kollat på Moto 360 2nd gen. Är den ngt att ha? Krav: Android, pulsgrejer, gärna rund.
Ngn som har koll på smartklockor? Tänkte köpa en till damen och har kollat på Moto 360 2nd gen. Är den ngt att ha? Krav: Android, pulsgrejer, gärna rund.
Swatch och victorinox borde släppa något billigare. Vem köper en Breitling Android klocka??
Swatch och victorinox borde släppa något billigare. Vem köper en Breitling Android klocka??
Får vi se någon bild?Får väl lyfta tråden in i 2016.
Såg en fin gammal Sea Dweller från slutet av 70-talet. Av en händelse samma årtal jag själv föddes. Det är inget jag brytt mig om när jag köpt klockor förr. Inte nu heller. Men det råkar sammanfalla att jag fyller år inom kort och tänkte varför inte ge mig själv en födelsedagspresent. Efter ett par dagars funderingar innan jul bad jag dem lägga undan klockan.
moto360 sport kommer 7 januari . då får du android klocka och sportklocka i ett. Kan inte tänka mig en vettigare kombination. En apple eller android klocka känns som den minst vettiga pryl du kan köpa idag. "jag köper en klocka så jag kan se vem som ringer, för jag orkar inte gräva fram min mobil. Jag missar ändå samtalet eftersom jag tittade på klockan i stället för att leta efter mobilen"
http://www.motorola.com/us/products/moto-360-sport
- - - Updated - - -
Glöm detta, Motorola verkar ha hittat en sweet spot med Moto 360 sport
Tack för recension! Har tidigare inte begripit vad smartklockor är bra till men förstår nu att de ibland kan vara praktiska - och att jag inte behöver någon.Jag har köpt(edit: fick i julklapp) min först smartwatch, samsung gear s2 classic...
Får vi se någon bild?[/QUOTE]
[ATTACH=CONFIG]426310._xfImport[/ATTACH]
Haha vilken Steinhart kopia
Mja, är inte Submariner kopierad lite oftare? Steinhart har iofs en ganska rak kopia av Sea Dweller. Men det är av modellen Deep Sea Dweller.E det bara jag som tycker att jag var rolig? Med tanke på att det här är nog den mest kopierade klockan genom tiderna.?
E det bara jag som tycker att jag var rolig? Med tanke på att det här är nog den mest kopierade klockan genom tiderna.?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|