Livets räddare sitter mellan dina öron. Inte minst när du kör hoj.Eller
Suzuki GSR600 kanske men denna har ina ABS men det är ju inte livets räddare eller?
Vad säger panelen på en hoj 2015 som gått strax över 7000 mil? Är det något att brusa upp sig på eller bara handla? Det rör sig om en 650 Suzuki
???vet inte vad du pratar om?Bara handla.
Men visst är det en sådan du redan har?
Anar du något eller????vet inte vad du pratar om?
Är du inne på långmilare nu igen (du frågade ju tidigare i tråden om en XJ6 som gått 4000 mil...)? Vad är det för hoj? Har du bilder?Vad säger panelen på en hoj 2015 som gått strax över 7000 mil? Är det något att brusa upp sig på eller bara handla? Det rör sig om en 650 Suzuki
Jag tänkte mer milmässigt, är det något och oroa sig över?Gör en säkerhetsgenomgång från uppkörning så klarar du dig rätt så långt.
Det är det som du kan kolla utan att bryta ner motorcykeln i atomer.
Såna grejer som lager och annat i motorn, det kan de flesta av oss inte lyssna sig till om det inte är väldigt uppenbart.
Vem vet, kanske är en variant av Triggers Broom när du väl kikar.
Jasså var på blocket är den? Jag tänkte att köper jag en med dem milen så vill man ju behålla den. Tänker mer motormässigt och det andra om det är något man bör vara extra uppmärksamm?ja du lär få svårt att sälja den hur som helst. Miltal är viktigt för många köpare och denna klassas som långmilare så kundgruppen minskar. På blocket finns en Gladius som gått 8000 mil för 40 tkr. Och en som gått 300 (!) mil samma årgång. För 10 mer. Jag personligen hade lagt 10 mera om det inte är nåt fel på hojen som gått så lite.
Körde en sån på körskolan och uppkörningen när jag tog kortet. En väldigt trevlig och lättkörd hoj. Tyckte dock att växlarna tog slut snabbt när man bara vill ligga och "cruisa" Letade efter efter en till växel redan vid 80 km/h har jag för mig. Men det var 10 år sedan.... Jag hade annars en Yamaha XJ6 som jag tyckte var väldigt trevlig också. Iof samma med den att man ville ha en till växel på motorvägen, men utöver det gillade jag den skarpt. Billig att köpa var den och billig att försäkra också.Den skulle jag kunna tänka mig utan konstigheter
Tja det är ju rätt många mil. Jag tycker personligen milnojan är överdriven men det är ändå så att den dagen du ska sälja den så kommer antalet spekulanter att vara betydligt färre. Rent tekniskt, givett hojen är fräsch och välservad, så behöver inte 8000 mil vara något problem men jag skulle pruta rätt hårt. Eller hitta en annat ex.Tyvärr inga bilder ännu. Fick bara reda på det via en som känner en osv. Men en -15-16 med snart 8000 mil. Tydligen servad till -19 sedan hade den gått 5785 mil -21 och nu 7850mil
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|
Var tionde bilist lever inte upp till synkraven
Över 600 000* bilister i Sv... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Aprilia Tuono 457
Aprilia har presenterat nya... |