hmm, drar upp en gammal tråd här. Men jag ringde just Ferrita i Köping och frågade efter perforerat rör. Men det var nån otrevlig gubbe som sa "Nej" hela tiden. Sa inte ni att de hade sånt här?
Kronmongo. Ringde ett annat nummer, men blev kopplad till samma ställe... och nu fick jag ett JA! Maddafakkas. Nu tog jag namn och nummer till personen jag pratade med så jag vet jag kan få beställa. Ska hämta tsiten imorgon.Swedie skrev:hmm, drar upp en gammal tråd här. Men jag ringde just Ferrita i Köping och frågade efter perforerat rör. Men det var nån otrevlig gubbe som sa "Nej" hela tiden. Sa inte ni att de hade sånt här?
Swedie skrev:Jahopp, vålda sig måste man få göra ibland. Blev och använad vinkelslipen. Imorgon ska det inhandlas rör. Kommer lägga upp före och efter bilder Men jag tror nog det blir skitbra. Fast får se om det ger nån nämnvärd ökning i bänken sen. Ska bara försöka lura till mig nån körning på dynon här i stan så.
Därför att det kostar mig bara totalt 500kr att bygga om, mot vad du nu vill ha för de där. Om vi inte kan fixa ett byte då förtås. Helsystem är alltid bra.Superbike Roger skrev:Varför inte köpa ett par såna här av mig?
Swedie skrev:Därför att det kostar mig bara totalt 500kr att bygga om, mot vad du nu vill ha för de där. Om vi inte kan fixa ett byte då förtås. Helsystem är alltid bra.
Swedie skrev:Därför att det kostar mig bara totalt 500kr att bygga om, mot vad du nu vill ha för de där. Om vi inte kan fixa ett byte då förtås. Helsystem är alltid bra.
Swedie skrev:Tycker originalutseendet är snyggt faktiskt.
Så här blev resultatet. De låtar apans mycket! Skönt muller!
Nä, vad är det? Jag har bara dragit åt det med popnitar just nu. Verkar sitta väldigt stabilt o bra, fast några punktsvetsningar skulle ju inte sitta fel för o garantera att saker o ting sitter på plats.Robban_C skrev:Swedie, har du hört talas om punktsvetsfräsar?
Jag vet en som har.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari