Köp av streethoj??

segisen

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2012
Hoj
honda hornet 600, suzuki gsxr 600
har nu bestämt mig för att skaffa ny hoj istället för dom 2 gamla jag har. mest för att jag inte har råd att ha 2st. men nog om det, behöver lite råd av er om olika streethojar som är billiga att äga och är av nyare modell(05 och framåt) jag är bara 20år och har nyss blivit av med jobbet så några hojar för 70+ behöver ni ju inte tipsa om ;)

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Hoj
brittisk trepip
Ktm 950/990. Testa. Går att offroadförsäkra hyfsat billigt.

Ja jag har en och tipsar om den därför att den är det roligaste jag kört :) Har testat cb600 cb750 fz6 och kawas med men de går under benämningen HEN efter 990 med lite lull-lull.. cbr och framförallt r1 att föredra på anderstorp men inte på allmän väg.

segisen

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2012
Hoj
har tittat på en duke 690 sen såg jag en från fc moto vad nn det är för nått?

kjellper

pousseur
Gick med
13 Sep 2011
Hoj
Triumph Street Triple Rx -15, Kawasaki KLX230 -20
har tittat på en duke 690 sen såg jag en från fc moto vad nn det är för nått?

Tror du menar CF Moto. Ett Kina-märke som nyligen lanserat en fullvuxen modell som i princip är en kineskopia på Kawasaki ER6. Fick tämligen dåligt betyg när Bike testade den, flera elfel på en ny hoj, dålig finish, övermålade skruvar osv. Jag hade hållit mig borta.

segisen

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2012
Hoj
Tror du menar CF Moto. Ett Kina-märke som nyligen lanserat en fullvuxen modell som i princip är en kineskopia på Kawasaki ER6. Fick tämligen dåligt betyg när Bike testade den, flera elfel på en ny hoj, dålig finish, övermålade skruvar osv. Jag hade hållit mig borta.
okej tack! aldrig hört om märket och nej nå kinaskit kan man inte åka runt på

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Triumph Street Triple eller Speed Triple är roliga fighters fast jag vet inte om du hittar nån inom din budget.

segisen

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2012
Hoj
Triumph Street Triple eller Speed Triple är roliga fighters fast jag vet inte om du hittar nån inom din budget.

dom är snygga! är du nöjd med din? fast ska de vara en sån så ska de vara en speed triple. vad betalar du i försäkring?

Bansaie

Fegis
Gick med
5 Jul 2007
Hoj
Scrambler 1200 XE -19, Yamaha FZ6 N -06
Helnöjd.
Street'en kostar mig runt 4200:- hel/hel

Har provat Speed Triplen också. Mer vrid och mer pulver men också större och tyngre än lillbrorsan utan att för den skull vara klumpig.

segisen

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2012
Hoj
Helnöjd.
Street'en kostar mig runt 4200:- hel/hel

Har provat Speed Triplen också. Mer vrid och mer pulver men också större och tyngre än lillbrorsan utan att för den skull vara klumpig.

det lät ju inte fel, betalar själv 7300 för gsxr för trafik och hondan 6500 hel.
vart provade du speed triplen? bor själv i dalarna och finns ju inte allt för många mc-firmor här

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...