Köp av streethoj??

Sigvardo

Ny medlem
Gick med
16 Jun 2011
Hoj
KTM 690
Verkar inte vara någon som slår ett slag för Kawasaki Z750, så då gör väl jag det! :smasha

Jag är supernöjd med min Z750R! Otroligt skön att köra och hantera på vägarna :yoparty

segisen

Ny medlem
Gick med
1 Jul 2012
Hoj
honda hornet 600, suzuki gsxr 600
grymt bra förslag måste jag säga! ska ta mig en riktig tankeställare nu under jul å nyår och se vad man har råd med.

fick idag ett brev från mitt försäkringsbolag som säger att jag måste betala in 8tusen för att dom inte "tror" att en av mina hojar är 25kw och därför skriver dom om den till full effekt, kan dom göra så? :va

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
grymt bra förslag måste jag säga! ska ta mig en riktig tankeställare nu under jul å nyår och se vad man har råd med.

fick idag ett brev från mitt försäkringsbolag som säger att jag måste betala in 8tusen för att dom inte "tror" att en av mina hojar är 25kw och därför skriver dom om den till full effekt, kan dom göra så? :va

Säg upp försäkringen?
Bilsport & MC försäkrar hojar på 25kw, det är dock endast om man har begränsat kort som det blir billigare (har jag för mig, fick riktigt låg premie på min ER6 där men självrisken på 10000 = :död)

Claesson

Fullmåttad sällan måttfull...
Gick med
16 May 2007
Hoj
Grusbus
TYcker du ska prova STREET tripeln innan du köper något, vänta med speeden, gott om tid...

Eller KTM såklart!

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
jag tycker iofs att gat kämpe låter lite mera ghey än gat hojjj

Murdoc

Ge mig pengar!
Gick med
16 Apr 2010
Hoj
Banhoj GSX-R 750 -04, Superduperduke 990 -05
KTM 990 SM får min röst, saknar min en hel del faktiskt. Helt fantastiskt rolig hoj. Däremot tyckte jag den var en smula törstig både på bensin och olja. Men körglädjen och ljudet vägde upp det. ;)

KTM 690 Duke har jag testkört, den är körglad men jag tyckte den var på tok för trött.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...