köp biljetter till min klass studentskiva!

CalleE

C is for cookie
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ER6N -06 "Elaka getingen"
pini skrev:
värst på å supa de e naturbruksklasserna det är de enda dom lär sig under 3 år hur man konsumerar mesta möjliga sprit å samtidigt kan ta sig till skolan dagen efter bara lite bakis

Fortsättning på det här om naturklasser:

Och tror man att man har supit under gymnasietiden så kan man alltid trösta sig med att det finns en högskola... mer säger jag inte, det måste upplevas... :öl :sjuk

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
du skrev inte hur man beställer biljetter :)

tror om att det kan garenteras galnas och nakna tjejer.. menar.. !! ett galet och glatt party.. så är det ju klart att någon här måste haka på...

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Swedie skrev:
du skrev inte hur man beställer biljetter :)

tror om att det kan garenteras galnas och nakna tjejer.. menar.. !! ett galet och glatt party.. så är det ju klart att någon här måste haka på...

Anja skrev, att om man var intresserad så skulle man PM:a henne.... *host* :fakta

/FW

Freddo

Såldes för att betala studier på Hawaii
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
Såldes för att betala studier på Hawaii
F'n det var ju inte länge se'n man var på en student skiva. Kan alltid behövas lite våldgästning speciellt som minnena är färska från den egna studenttiden (Jag är bara 21 och pluggar på högskolan). Lite hojåka och mört lammkött är aldrig fel. :fakta

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Jag sitter här och konstaterar torrt att jag verkligen är färgad av min uppväxt på landet. Frågorna bara väller fram.
Säljer ni biljetter till er avslutningsfest? Kompisarna från skolan vill inte gå så ni fyller på med löst folk från här och där?

schrunken

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 640 Adventure -03
En fest som ändå lockar...

Freppa: Du borde bli skribent i någon slags sporthoj.com krönika, klockrent :tummenupp

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Macho Woman skrev:
Man får ta konskekvenserna av sina yttranden (för att alludera på en annan tråd). Den ska jag lära dig i helgen, Chrille! Nu blir du väl glad!

Men får inte Nisse lära sig då?

Har jag sagt att jag vill läre mig förresten? Eller det kanske jag vill...

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
anja skrev:
men jag vill inte! villintevillintevillinte. och ingen annan vill heller. VARFÖR ska jag, isf? :confused:

Att vilja och måsta är två olika ting!

Själv var jag svår och alternativ under min gymnasietid och gick naturligtvis inte på studentfesten, utan ordnade en egen för de andra som var lika fräcka som jag, i stans riktigt sjabbiga rollspelslokal. Behöver jag nämna att ingen var finklädd eller hade studentmössa. Någon vals dansades det inte heller.

Å andra sidan, (Läs noga nu, det här är viktigt) så missar du ju sista tillfället att få se dina klasskamrater. Du kan få se dem göra bort sig, (Kan bli fina minnen att ta fram om några år. Tänk dig att klassens mest självmedvetna bimbo trampar sönder klänningen och kräks så att frisyren rasar och sminket rinner.) och du kanske lär känna en och annan av dem. En del visar inte sitt rätta jag förrän studietiden är över. Tro mig, jag förlovade mig med en av mina gymnasieklassisar ett år efter att vi hade gått ut.

Jag säger som alla di gamle kloke: du kommer uppskatta att du gick dit fem år efter du var där...

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...