blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
bra stefan ordning och redaStefan skrev:Ursäkta mig men börjar vi inte glida ifrån ämnet i den här tråden (oxå)
bra stefan ordning och redaStefan skrev:Ursäkta mig men börjar vi inte glida ifrån ämnet i den här tråden (oxå)
vad umgås du med för slampor ?TERMINATOR skrev:kan bli när han kvinna vill ligga med dej för du har en kebabsläde
dej !!!!!! men då är det slampacrashtestdummy skrev:vad umgås du med för slampor ?
har väl ialf tre st.. ett proton mod äldre. ett pyramid mod mindre, och ett som jag inte har betäkningen på men det kostade väl en 6-7 lök nytt...Supermoto skrev:Berätta mer...
Okiblom skrev:har väl ialf tre st.. ett proton mod äldre. ett pyramid mod mindre, och ett som jag inte har betäkningen på men det kostade väl en 6-7 lök nytt...
ja det tycker jag har även en MTX låta ligger men den vetufan om jag ska sälja..Supermoto skrev:Oki
Låter intressant om jag får för mig att bygga nåt av de MTX-basar jag haft liggandes i snart tio år.....
kan vara intressantanol70 skrev:Kinamoto -05 endast provkörd
svart
modifierad centrering av drev(org var kass)
pris 2300:-
repat skinnställ är snyggt.Supermoto skrev:Köp den och kom ut och lek på Täby. Funkar riktigt bra om man drevar rätt.
Jag klotade tre gånger med lånad minimoto igår. Måste skaffa mindre skor, hehe. Resultatet blev spräckt kåpa, brutet bromshandtag och repat skinnställ.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|