För sent... såld.
Fan, jag som tänkte köpa den och låna ut till dig när du blir sugen.
Regndäck bak till motarden köpes, i bra skick
jag har kanske något eller några liggandes.. kan kolla upp det
Är inte medlem i Pennybridge riders men kastar in en blänkare här ändå om det går bra.
Tänkte sälja hojjen (Suzzen) antingen som komplett race ready motard eller som ren basic cross hoj. I motard utförande ingår allt som behövs dvs. slippery clutch, riktig bromspump (magura), extra hjul med regn däck, trim rör å lite småplock som luftfilter, extraplast, drev etc.
Gångtid ca 50 timmar.
Jag har hört ryktas om att du ska lägga av helt, det stämmer väl inte?
Är inte medlem i Pennybridge riders men kastar in en blänkare här ändå om det går bra.
Tänkte sälja hojjen (Suzzen) antingen som komplett race ready motard eller som ren basic cross hoj. I motard utförande ingår allt som behövs dvs. slippery clutch, riktig bromspump (magura), extra hjul med regn däck, trim rör å lite småplock som luftfilter, extraplast, drev etc.
Gångtid ca 50 timmar.
Byte mot Husa 650 -02 (startar inte men det är säkert lätt att ordna...) ??? Jag kan lägga en slant i mellanskillnad...
Men va fasen nu Johan? Har bestämt för mig att du sagt att du aldrig skulle sälja den. Hmm, du kan få köpa min hoj om du vill, den kommer nog ut på annons i morgon, om jag inte kommer på andra tankar till dess.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|