Köp Och Sälj

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Är inte medlem i Pennybridge riders men kastar in en blänkare här ändå om det går bra.

Tänkte sälja hojjen (Suzzen) antingen som komplett race ready motard eller som ren basic cross hoj. I motard utförande ingår allt som behövs dvs. slippery clutch, riktig bromspump (magura), extra hjul med regn däck, trim rör å lite småplock som luftfilter, extraplast, drev etc.
Gångtid ca 50 timmar.

Last edited:

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-
Är inte medlem i Pennybridge riders men kastar in en blänkare här ändå om det går bra.

Tänkte sälja hojjen (Suzzen) antingen som komplett race ready motard eller som ren basic cross hoj. I motard utförande ingår allt som behövs dvs. slippery clutch, riktig bromspump (magura), extra hjul med regn däck, trim rör å lite småplock som luftfilter, extraplast, drev etc.
Gångtid ca 50 timmar.

Jag har hört ryktas om att du ska lägga av helt, det stämmer väl inte?

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Jag har hört ryktas om att du ska lägga av helt, det stämmer väl inte?

Jag har väl inte definitivt bestämt mig men det lutar väl åt att jag lägger ner, har tappat sugen helt enkelt. Det är skoj att åka iväg å tävla lite sådär emellanåt men ligga å nöta varv på Täby å trixa å fixa med hojjen... nej tack!!

Men å andra sidan var det jäkligt kul i Spanien så vem vet... Kanske man bara ska hänga med dit å skita i åkat här hemma :D

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
säljer mitt skinnställ som är kört med ca 7 gånger.. st 54.. pris 3800 billigare kan det inte bli:näsblod

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
-

Gångtid ca 50 timmar.

Byte mot Husa 650 -02 (startar inte men det är säkert lätt att ordna...) ???:D Jag kan lägga en slant i mellanskillnad...

Jånte

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2006
Hoj
Masturbike
Byte mot Husa 650 -02 (startar inte men det är säkert lätt att ordna...) ???:D Jag kan lägga en slant i mellanskillnad...

Nja, kanske inte riktigt vad jag hade tänkt mig :va
Hade du haft en kry Chevelle årsm 68-71 eller en splajtans ny RMZ 450 -08 hade det varit en helt annan sak :tummenupp Annars är det bara att du köper hojjen av mig och bygger om Husan till gunghäst eller så :D

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Ja precis, du pratade ju senast för nån dag sen om att köpa nytt system till den.

Du måste ha en nyare hoj pågång..? :)

Evil M

?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
450 Cross
Men va fasen nu Johan? Har bestämt för mig att du sagt att du aldrig skulle sälja den. Hmm, du kan få köpa min hoj om du vill, den kommer nog ut på annons i morgon, om jag inte kommer på andra tankar till dess.

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Men va fasen nu Johan? Har bestämt för mig att du sagt att du aldrig skulle sälja den. Hmm, du kan få köpa min hoj om du vill, den kommer nog ut på annons i morgon, om jag inte kommer på andra tankar till dess.

Ok, och vad köper DU istället? Inte överger du väl oss för en sketen cross eller enduro?

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept