Köp/Sälj/Byt/Skänkes! LÄS FÖRSTA INLÄGGET!!!

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Scrambler Ducati + Aprilia Dorsoduro 1200
Köpes:

Bättre begagnade Dragon Supercorsa eller Racetec K2 (eller motsvarande från annat fabrikat), med hyfsat mycket gummi kvar på kanterna för "inspirerad bankörning".

Flugan: hur är det med dina skurna slicks här ovan? Är det lagligt att köra på gata med dem? Och är de tillräckligt fräscha på kanterna för två bankörningar (en på Falkenberg och en på Anderstorp)?

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Flugan: hur är det med dina skurna slicks här ovan? Är det lagligt att köra på gata med dem? Och är de tillräckligt fräscha på kanterna för två bankörningar (en på Falkenberg och en på Anderstorp)?

Vet inte om det är typmärkningen eller mönsterdjupet som avgör att det är lagligt på gata eller inte. Mönster finns det i a f :)
Visst duger de till två bankörningar till. I o m att du och jag inte kör på samma sätt så kommer du slita däcken på andra ställen oxå. T ex när man kör ERF och byter förare så ser däcken oförskämt fina ut efteråt.

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Ok. Var finns dom nånstans? Kan jag komma och titta på dom nån dag nu i helgen?

Master

Numera röd
Gick med
11 Jan 2004
Hoj
Såld!
Köpes:

Bättre begagnade Dragon Supercorsa eller Racetec K2 (eller motsvarande från annat fabrikat), med hyfsat mycket gummi kvar på kanterna för "inspirerad bankörning".

Jag har ett set racetec, k2 bak, k1 fram. Gått ca en timme. En femhundring för dessa vill jag ha.

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Jag har ett set racetec, k2 bak, k1 fram. Gått ca en timme. En femhundring för dessa vill jag ha.

Det var väldans billigt. Synd att jag inte hann läsa det tidigare. Har redan hunnit vara iväg och köpa ett bar begagnade Racetec av Lawner. Men tack ändå!

Ni tävlingsförare som förbrukar däck till höger och vänster.. har ni nån mängdrabatt på däck eller köper ni till samma priser som vi vanliga? Måste ju bli väldigt dyrt i längden, även om ni kanske lyckas sälja vidare några av dem till gatåkare.

Halogen

Apajävel!
Gick med
7 May 2005
Hoj
En ensam 1L pastaräser + 5,7L gjutjärn
Jag behöver DDR-minnen till en seedbox jag håller på och bygger hemma. Är det någon som har några till övers?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
någon som har ett set gatdäck över? billigt skare va. mönster är inte så noga. men bör vara godkända.

120/17 och 160/17

vill behålla mina slicks som sitter på nu då hojen skall säljas.

bikestreet

Spänn fast dig!
Gick med
4 Sep 2005
Hoj
Säljes:

Ett par Metzeler Sportec M3. Bäst i klassen "sportiga gatdäck". Har gått cirkus 200 mil och är i väldigt gott skick, inte särskilt slitna. Perfekt för den som vill vara snabbast på gata!

Säljer dem för att jag bytt till racedäck då jag främst kommer att köra bana framöver.

1000 kr vill jag ha för dem. Nypris omkring 2500 kr.

lill-danne

Strip the flesh, salt the wound
Gick med
4 Apr 2006
Hoj
Letar banhoj
Tv-bänk från Ikea i ekfanér fås mot en hundring/kebabpizza/avhämtning eller vad man nu tycker den kan vara värd. Den är 120 bred, i fint skick och har luckor med frostat glas som fjärren listigt nog tar sig igenom. Lite solblekt på ovansidan.

Bara att hämta annars slänger jag den! :hota

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Bortskänkes

Ca 150st grabbtidningar. Slitz, moore, fhm, bike, svensk jakt, fighter, fantomen, classic bilsport mm. Det skär i hjärtat att slänga dom, det hade varit mycket trevligare att ge dom till nån som tar hand om dom.

Bli kung på jobbet genom att lägga dom i lunchrummet eller varför inte fira frugan på bröllopsdagen med dessa extremt intressanta publikationer.

Skynda att fynda! Först till kvarn...

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Någon som har en termostat som ligger och skräpar?

30mm i diameter vid fästet.

en orginal till min kostar 450 spänn. lite väl blodigt. tips på vart man skulle kunna hitta billigare tas gärna emot oxå.

ädit: det är till min hoj såklart. hynda ce ärr äm etthundratjugofem.

Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Någon som har en termostat som ligger och skräpar?

30mm i diameter vid fästet.

en orginal till min kostar 450 spänn. lite väl blodigt. tips på vart man skulle kunna hitta billigare tas gärna emot oxå.

termostat till din vad?
Är det till hojen, bilen, golvvärmen?

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Köp mina däck cykeln på köpet!!!

Passa på att rädda vintern. Köp mina däck som är i bra skick.
På köpet följer 1 st gul Yamaha YZF R1. Den medföljande R1:an är från 2006 och har rullat 1000 mil. Jag säljer dock endast allt eller inget. 82.000 svenska riksdaler har jag tänkt mej. Låter kanske mycket för 2 däck men en R1 på köpet är väl ändå inte fy skam.

Tony

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
Yamaha R1

Sæljer min R1a. 00a Nya Bridgestone Battlax bt003 (gått 1 bandag)

Pris 35000:-

Pma om du ær intresserad så får du mer info.

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!