Abonemang Tre bomben friends med valfri telefon, bindningstid tom. 2010-05-29 ( 7 mån istället för 24 mån!!) mot kontant betalning 6200 kr.
Månadskostnaden för abonemanget är 69 kr.
Nej, månads beloppet kvarstår ju. om abonemanget ska användas.
Telefonen är egentligen en telefon som jag köpt tidigare, men jag ska byta till ett annat abonemang pga jobbbyte. Och dessutom så ska den telefonen som jag hade lösas in mot en ny, i reklamation. Så den som ev vill testa tre, ett tag innan man tar ex 24 månaders bindningstid, är detta ganska bra för. Telefonen kostade ny 6295 kr. så det är den summan man får välja en annan telefon för mot att man löser ut mig i detta.
Nu verkar det lösa sig ganska bra för mig ändå här, så är det ingen som hör av sig innom ett par timmar, så försvinner min annons.
Den summan är ju vad du får betala för en ny telefon idag i vilket fall pysch, om du nu inte ska ha en som bara går att ringa på.
Ja då hade det ju varit en väldigt bra dealFörklara för en som inte förstår
Det du erbjuder är eg. att man får prova på att vara TRE's kund en kortare tid om man betalar dig 6200 kr? Dock har man möjligheten att köpa en egen telefon för samma belopp?
Jag hade kunnat vara intresserad om det inte hade varit för dom där 6200 kronorna bara
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|