Köp & sälj

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
:va :va Nu tycker jag att ni får ta och göra något åt eran köp och sälj sida. Det är annonser där som är flera år gammla ( http://www.sporthoj.com/annonser/?id=9366# )

Varför inte ha så att dom försvinner efter ca 2 mån eller så, är inte så kul att se att annonsen man fastnat för är innlagd för över ett år sedan....

Så ta och styr upp lite där nu :tummenupp

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
var uppe på förslag att man skulle få en påminnelse om att man hade en annons och att man var tvungen att förlänga annonsen om man ville ha kvar den.

Kraschpucken

Stånka.. De e najs!
Gick med
22 Aug 2004
Hoj
KTM SMC-R
ja det låter som en bra idé Swedie. både jag och en polare har ringt på hojar som varit sålda i flera veckor men annonsen låg kvar.

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Swedie skrev:
Kan göra så att de "försvinner" efter 3 månader.

Supernice!
Det skulle nog underlätta och slippa många onödiga samtal :tummenupp

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Swedie skrev:
Kan göra så att de "försvinner" efter 3 månader.
kan du göra så att de som annonserar får en möjlighet att välja att behålla annonsen i ytterligare 3 månader innan den försvinner?

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
philsson skrev:
kan du göra så att de som annonserar får en möjlighet att välja att behålla annonsen i ytterligare 3 månader innan den försvinner?
det e väl dumt. har man inte fått sålt den på 3månader så e det kanske dags att göra en ny annons ändå med lägre pris... :tungan

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Personligen så skulle jag rösta för 2 mån max. Det är för att få en sån aktivt annons sida som möjligt. Om man tex har en annons ute ca 2 mån så måste ju nått vara fel om man inte fått den såld, då vore det väl bättre att ta bort den och göra en ny? För det är väl gratis att annonsera? Så då är det ju bara att göra en ny!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Demp@ skrev:
det e väl dumt. har man inte fått sålt den på 3månader så e det kanske dags att göra en ny annons ändå med lägre pris... :tungan
tanken är väl den att man kan välja att behålla annonsen och då kommer tillbaks till den sidan där man redigerar anonsen så kan man göra eventuella ändringar innan man väljer att updatera.

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
philsson skrev:
tanken är väl den att man kan välja att behålla annonsen och då kommer tillbaks till den sidan där man redigerar anonsen så kan man göra eventuella ändringar innan man väljer att updatera.

Precis, och egentligen borde man bara få uppdatera en gång, sen ryker annonsen ändå!

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
Hoztic skrev:
Precis, och egentligen borde man bara få uppdatera en gång, sen ryker annonsen ändå!
jag updaterar den heldre än att lägga upp en ny och det kan man ju göra trots att den ryker, bara störigt att göra om hela annonsen om man nu lagt upp lite bilder och sånt kanske. De som har fått sålt sina grejor updaterar inte annonsen inom ett visst antal dagar och då försvinner den eller så blir de påminda och tar bort den helt enkelt.

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
nilzz skrev:
Personligen så skulle jag rösta för 2 mån max. Det är för att få en sån aktivt annons sida som möjligt. Om man tex har en annons ute ca 2 mån så måste ju nått vara fel om man inte fått den såld, då vore det väl bättre att ta bort den och göra en ny? För det är väl gratis att annonsera? Så då är det ju bara att göra en ny!

håller med, 2 månader räcker fint

Blocket 1 månad?

Last edited:

Martin S

Team Motorhuset
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
Yamaha * X
philsson skrev:
blockar har också 2 månader så vitt jag vet :va
Japp 2 månader tror jag på både här och på blocket :tummenupp

nilzz skrev:
:va :va Nu tycker jag att ni får ta och göra något åt eran köp och sälj sida. Det är annonser där som är flera år gammla ( http://www.sporthoj.com/annonser/?id=9366# )

Varför inte ha så att dom försvinner efter ca 2 mån eller så, är inte så kul att se att annonsen man fastnat för är innlagd för över ett år sedan....

Så ta och styr upp lite där nu :tummenupp
Bra initiativ jag har också hållit på att försöka köpa grejjer som lagts in för evigheter den :huvet Bra jobbat :tummenupp

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Jag köpte cykel tack vare en 7månader gammal annons! Tycker att du ska behålla dem lite längre, många som sätter ut dem på hösten, då tycker jag de ska vara kvar hela vintern...

eller gör som ni vill.5månader tycker jag är bra. Poängtera det där med att ta bort annonsen tydligt med...

sportarn

Team Gasar tills det rasar!
Gick med
20 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1-00 *såld*
2 månader är det på blocket och det kan det väl vara här oxå.
Håller med om att det blir jäkligt många annonser om de får vara kvar hur länge som helst.
Ps: Tycker det var ganska högt pris för en 02 fireblade Ds: :hihi

Last edited:

SUKKI

Ny medlem
Gick med
27 May 2004
Hoj
suzuki gsxr
suck!!!! :fatta!
finns det inga regler för vad som får sättas ut på annons på sport hoj :confused: ??????
jag trodde att detta forum hade(har) enbart med MC att göra :ajjabajja !!!!
jag bara undrar vad (Medin) har för relation till MC ang sin annons :confused: ???

Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO