Köp & sälj

RRbjorn

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZX6R-08 (race), Yamaha YZ450F-07 cross
nilzz skrev:
:va :va Nu tycker jag att ni får ta och göra något åt eran köp och sälj sida. Det är annonser där som är flera år gammla ( http://www.sporthoj.com/annonser/?id=9366# )

Varför inte ha så att dom försvinner efter ca 2 mån eller så, är inte så kul att se att annonsen man fastnat för är innlagd för över ett år sedan....

Så ta och styr upp lite där nu :tummenupp

Ha längre "säljsäsong"... som sagt de som kör RR o lägger ut grejerna på hösten kanske inte fått dem sålda förrän på våren då det ska börja skruvas inför träning. Dessutom så är det ibland så att de som har grejer att sälja kanse har sålt dessa men har andra grejer som kan vara något att ha...

Påminnelse efter 3 mån... sedan kan den plockas bort efter 6 mån tycker jag verkar bättre!

Bazooka

Körkåt..!
Gick med
19 Apr 2005
Hoj
Suzuki RMZ 250
nu e jag också trött på den sidan... finns hur gammla anonser som hällst... 3 månader är max tycker jag... blocket å liknande har 2 månader... han man en annons som man inte får respons på såtycker jag att man kan lägga upp den igen och kanske förbättra innehållet i den, med tex en bild (de som inte har, eller bättre pris) finns vissa som vill ha hur mycket som hällst.. jag menar, säljer man nått så bör man ju ha koll på det och inte låta det gå 6 månader innan man blir av med det.. men jag förstår R1bjorn´s problem, men va fan det tar inte 5 minuter att slänga in en ny.. + så tycker jag det är irriterande att länkarna till annonsen inte byter färg efter att man har kollat på dem... eller är det bara jag som har det problemet? hoppas det blir vår-rensning..!

Edit:
denna var ganska gammal: http://www.sporthoj.com/annonser/?id=5583
27 april 2004

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet