bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Sambon tjatar om att köpa en billigare husbil nån som har tips och råd om detta? Tänker mig nåt runt 50000 kr men frågan är vad man hittar då, de flesta billigare äldre husbilar verkar ju vara byggda på Fiat, Iveco och Ford Transit, hur är dom? Sen finns det ju byggen gamla Merca bussar men det är jag lite tveksam till då det verkar vara mycket hemmasnickrade saker fast det kan säkert också finnas bra ex.
Är inne på diesel då jag inbillar mig att bensinare är törstiga.
Här väl inget i mot att skruva och fixa till en hus bil men att böja med gamla bussar känns så där och en husbil vill man ju ska vara driftsäker för det är ju iget större semesternöje att åka och vara osäker om man kommer dit man ska och hem igen och få skruva sig fram.
Några tips på husbilar?
Är inne på diesel då jag inbillar mig att bensinare är törstiga.
Här väl inget i mot att skruva och fixa till en hus bil men att böja med gamla bussar känns så där och en husbil vill man ju ska vara driftsäker för det är ju iget större semesternöje att åka och vara osäker om man kommer dit man ska och hem igen och få skruva sig fram.
Några tips på husbilar?