Köpa Dainese var?

M155E

Sukkabreeewd
Gick med
26 Feb 2010
Hoj
Gixxer 750 K8 - "Misse edition"
Domina finns inte med på Dainese.com, utgående modell? Däremot finns Yu prof där och det är den dyraste av dem - 1049 evvro.

Om detta är samma sort och om de har rätt storlek kanske det kan vara ett klipp, fast du kanske vill prova prylarna förstås.

http://www.blocket.se/malmo/Dainese_skinnstall_dam_svarta_Yu_Lady_25981032.htm

Såg ett tvådelar Yu Lady ställ på blocket idag...har själv ett helställ i samma modell och det är nice! Håller dock med om att det inte kan bli lite tight på vissa ställen för oss tjejer :tuttar Kan dock faktiskt ta på och av det själv :)
Från ovanstående annons och återförsäljare så skall det finnas både helställ och tvådelade för samma bra pris...:tummenupp

77mats

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2008
Hoj
-06 CBR1100XX (igen)
from torsdag 25 mars så kan du kanske få ett mer fördelaktigt pris hos en Hondahandlare här i Uppsala kanske?
det lär ju vara minst 15% rabatt på deras varor. (men troligtvis INTE det dom måste hämta på lagret?)

Kanske värt att kolla upp?

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08

Kanontips!!!!!:tummenupp:tummenupp

Såg ett tvådelar Yu Lady ställ på blocket idag...har själv ett helställ i samma modell och det är nice! Håller dock med om att det inte kan bli lite tight på vissa ställen för oss tjejer :tuttar Kan dock faktiskt ta på och av det själv :)
Från ovanstående annons och återförsäljare så skall det finnas både helställ och tvådelade för samma bra pris...:tummenupp

Fanns inte i min strl dessvärre...:död

from torsdag 25 mars så kan du kanske få ett mer fördelaktigt pris hos en Hondahandlare här i Uppsala kanske?
det lär ju vara minst 15% rabatt på deras varor. (men troligtvis INTE det dom måste hämta på lagret?)

Kanske värt att kolla upp?

Hondahandlare? Lelles?:va

Hej! På LellesMc har dom mest dainese i sverige iallafall. där ska dom ha 9990kr för ditt Domina-ställ.. kolla sidan själv: http://www.lellesmcklader.se/index.php?cPath=261_303_356
dom har även andra snygga alternativ.
Grymt bra service förövrigt oxå!

Hehe, det var på Lelles jag var och provade.
Vill gärna komma billigare undan om det går.
Men håller med om kanonservice!:tummenupp

Last edited:

BENEDICT

Max 80 på 90
Gick med
8 Feb 2006
Hoj
Crescent kompakt
Har provat de mesta olika märkena och typerna och tycker det är skit samma vad man har. Provade nått dainese för typ 15 000:- och ett Berik för 5000. Kände ingen skillnad typ. Beställde ett Berik från FC-moto.de för runt 3500:- Skulle nog inte betala mer för ett skinnställ tror jag. men smaken är som baken som det brukar heta.
Jag lägger hellre pengarna på nya sulor eller nått annat bra

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
Har provat de mesta olika märkena och typerna och tycker det är skit samma vad man har. Provade nått dainese för typ 15 000:- och ett Berik för 5000. Kände ingen skillnad typ. Beställde ett Berik från FC-moto.de för runt 3500:- Skulle nog inte betala mer för ett skinnställ tror jag. men smaken är som baken som det brukar heta.
Jag lägger hellre pengarna på nya sulor eller nått annat bra

Fast vet du....
I mitt fall handlar det om att hitta ett ställ jag kan ha och som sitter bra. Och då är det bara att gilla läget ibland.
Dainese satt bäst. Punkt.

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...