Köpa Dansk banhoj utan papper?

BeBe

Full fart spar tid...
Gick med
20 Sep 2006
Hoj
Ducati MTS1200, Husaberg FE450.
...Ok, så med kvitto och nummer ska det alltså inte vara nåt problem att få ett mc id...
Nåt mer man ska tänka på?

Jag har en banpreppad SP1a med massor med godis om jag får fresta...
Den har alla papper och MC-ID...

Vi kan säkert komma överens om ett bra pris.

Shootaz

Real men ride naked twins
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
Ktm Superduke 1290R -14. Yamaha R1 + Honda crf 250
Tack för erbjudandet, men jag är ute efter en radfyra... körde en rc8 förra året och bytte till en r1:a för gata nu, vill ha en hoj med det där klippet som bara en radfyra kan erbjuda:D

Ps, killen skulle skicka ramnummer och sånt åt mig på mms, men det har inte skett på en vecka nu så jag har tröttnat på hojen + att han har höjt priset helt plötsligt, trots att vi kommit överens om ett pris på telefon.:va

Så jakten på en prisvärd banhoj fortsätter, är det nån därute som har en fin cykel dom vill sälja så kontakta gärna mig via PM.

Gurra Gixxer

ERF 2010
Gick med
3 Sep 2005
Hoj
GsxR 1000 k9
Tack för erbjudandet, men jag är ute efter en radfyra... körde en rc8 förra året och bytte till en r1:a för gata nu, vill ha en hoj med det där klippet som bara en radfyra kan erbjuda:D

Ps, killen skulle skicka ramnummer och sånt åt mig på mms, men det har inte skett på en vecka nu så jag har tröttnat på hojen + att han har höjt priset helt plötsligt, trots att vi kommit överens om ett pris på telefon.:va

Så jakten på en prisvärd banhoj fortsätter, är det nån därute som har en fin cykel dom vill sälja så kontakta gärna mig via PM.

Alla delar som extra hjul fotpinnar kåpor mmm.. kostar betydligt mer än vad du tror.. mitt råd är att försöka hitta en färdig dock behöver det ju inte va en pro superbike hoj.. ex cbr -08 och nyare kan du hitta från strax över 50 000...
beg däck duger alldeles utmärkt för oss amatörer att träna på..

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping