Köpa Djurgårdentröja. Hur är det med storlekarna?

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
Jag vill veta hur tröjorna sitter ffs!!

Jag är inte intresserad av en massa kommentarer om dom olika lagen. Känns ga meningslöst att skriva att ett eller annat lag är dåligt. Jag är bara intresserad av Djurgården då deras logga och deras tröjor är fina. Jag bryr mig ingenting om fotboll. Det är ingen kul idrott. >< Ge alla var sin boll så slipper dom springa efter samma?

Dominator-Rocks

Guest

Jag är inte intresserad av en massa kommentarer om dom olika lagen. Känns ga meningslöst att skriva att ett eller annat lag är dåligt. Jag är bara intresserad av Djurgården då deras logga och deras tröjor är fina. Jag bryr mig ingenting om fotboll. Det är ingen kul idrott. >< Ge alla var sin boll så slipper dom springa efter samma?

orly.png

tigrro

O rly?
Gick med
8 Oct 2005
Hoj
Supermotarrrrd
O RLY vadå?

Jag blir bara lite ledsen när alla ska vara så anti varandra.. Varför inte bara glädjas åt att man gillar samma sport? ;D
Det bästa laget lär ju vinna så man behöver inte bli ovänner över vilket lag som är bäst menar jag..

Nu kramar alla varandra i sann Teletubbies-anda! ;D

*tabbykjaaam*

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Oavsett sport. Det är nog lättare att komma tillbaks till buren på skansen om du köper en gorillakostym på Buttericks... :)

Tussilago

Jesus died so we could ride!
Gick med
1 Jul 2007
Göteborg(Tyvärr under ett gäng nötter som går inom
Hoj
GSX-R1000 K6

Då skall du ha en GAIS tröja. Det är samtidigt ett statement att du är ointresserad av idrott.

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept