Köpa fiddy ??

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Tobbe_89 skrev:
2257852 VI HAR FÅTT IN ETT PARTI ANDRASORTERINGSEXEMPLAR SOM VI VRÄKER BORT TILL KANONPRISER. BAKDÄMPARE FÖR MJUK, HALVAUTOMAT OCH FRAMDÄCK 0, 5 TUM FÖR BRETT PÅ DENNA MODELL DÄRAV PRISET.

Glöm inte detta bara

VI HAR FÅTT IN ETT PARTI ANDRASORTERINGSEXEMPLAR SOM VI VRÄKER BORT TILL KANONPRISER.
BAKDÄMPARE ANINGEN FÖR HÅRD, OLJEKYLARE ÖVERDIMENSIONERAD OCH FRAMDÄCK 0, 5 TUM FÖR BRETT PÅ DENNA MODELL DÄRAV PRISET. Räntefri avbetalning 300 kr extra. VI SKICKAR ÖVER HELA SVERIGE MED DHL.

RAZOR den modellen som var intressant

Tobbe_89

-Cross-
Gick med
18 Apr 2006
Hoj
2000 Yamaha yz
Olsson skrev:
2257854 Den här pitpro. Är det TWS pitpro vi pratar om ?

Tws är ett märke och pitpro är ett annat ... svårt att tänka mig att det finns en modell med två olika företags namn

Tobbe_89

-Cross-
Gick med
18 Apr 2006
Hoj
2000 Yamaha yz
Olsson skrev:
2257858 VI HAR FÅTT IN ETT PARTI ANDRASORTERINGSEXEMPLAR SOM VI VRÄKER BORT TILL KANONPRISER.
BAKDÄMPARE ANINGEN FÖR HÅRD, OLJEKYLARE ÖVERDIMENSIONERAD OCH FRAMDÄCK 0, 5 TUM FÖR BRETT PÅ DENNA MODELL DÄRAV PRISET. Räntefri avbetalning 300 kr extra. VI SKICKAR ÖVER HELA SVERIGE MED DHL.

RAZOR den modellen som var intressant

jo den liknar ju pitpron mera än den andra (jag funderade också på dessa en gång men eftersom det är ANDRASORTERINGSEXEMPLAR så tvekade jag)

Men köp den du den verkar ju grym för det priset bara det itne är fler saker som e dåligt en det som står.

Olsson skrev:

Den heter ju tws pro (står på hojen) tws tredje modell. men inte vet jag det va inte den jag snakca om iallafall utan denna:

http://www.perssonsprylar.se/?p=prod_info&anr=pp0004&main=2&kat=5&subkat=5

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
Tobbe_89 skrev:

Bilderna på motorbitens hemsida stämmer inte riktigt hur det ser ut i verkligheten, jag var förbi där och kollade i torsdags och ramen på pitpron och ramen på razorn ser likadana ut.

Men köp den du den verkar ju grym för det priset bara det itne är fler saker som e dåligt en det som står.

Firman ligger 2 mil från mig och jag tror inte att det ska vara något problem om det skulle bli krångel

Last edited:

Funatic

fluffo
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
BSA 350 -30.
kolla på Masai 125cc med 12" hjul, både cross- och motarddäck medföljer på fälg.
Jag har mätt upp en sådan med gps till 103.9 ärliga km/h!
Framhjulslyft på växling till trean.

kostar lite dock. Finns gatreggad också!

Last edited:

Frosth

www.frosth.se
Gick med
31 Mar 2005
Hoj
Ingen just nu
Blev det något köp från Motorbiten? Jag funderer själv på en sådan att leka lite med.

"Olsson"

Mas jävil
Gick med
21 Feb 2005
Hoj
54
MjO skrev:
2269435 Blev det något köp från Motorbiten? Jag funderer själv på en sådan att leka lite med.

Jag ska åka in imorgon. Jag har inte hunnit med allt den här veckan. Kompisen köpte en idag iaf och den var helt ok

Ravetrancer

Now even more badass!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R1-01, R1-04, Husa 650-04, Husa 600-98, cr125-98
Funatic skrev:
2261318 kolla på Masai 125cc med 12" hjul, både cross- och motarddäck medföljer på fälg.

och vilken drevning körde du med då?

ZpiX

"Bwäh! Raktframracing är ändå gay..."
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Husaberg FS650 ´04, KTM 640 LC4 '02, Suzuki TL1000S '99, Aprilia RS250 '97
Funatic skrev:
2261318 kolla på Masai 125cc med 12" hjul, både cross- och motarddäck medföljer på fälg.

Kör själv en Masai, men jag vet i tusan om den gör 103+ km/h ... men som sagt var, jag undrar som Ravetrancer, vilken drevning har du? Har inte hunnit mäta upp min/våra ännu, men tippar ca 60-70 knutar.

Och andra sidan ska dom köras på lite crossbana, det är där dom hör hemma... :yoparty

/edit
Oj, gammal tråd... ber om ursäkt att jag väckte den från de döda. Sökte på Masai och uppmärksammade inte datumet :)

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
ZpiX skrev:
2417540 Kör själv en Masai, men jag vet i tusan om den gör 103+ km/h ... men som sagt var, jag undrar som Ravetrancer, vilken drevning har du? Har inte hunnit mäta upp min/våra ännu, men tippar ca 60-70 knutar.

Och andra sidan ska dom köras på lite crossbana, det är där dom hör hemma... :yoparty

/edit
Oj, gammal tråd... ber om ursäkt att jag väckte den från de döda. Sökte på Masai och uppmärksammade inte datumet :)

Sorry om jag drar upp en gammal tråd men ville inte starta en ny, när det fanns en om samma ämne..

Har blitt jävligt sugen på en liten pitbike/fiddy att busa med på gatan :yoparty och kanske lite offroad också, (mest gata)..

Vill huvudsakligen ha en med motard-däck, men får gärna finnas crosshjul också.. Har tittat lite på Masai´s 125:a, verkade ju shysst, nån som har några erfarenheter av den, serviceintervaller, kvalite, mängd bus för pengarna OSV? Vart säljs dom billigast?

Finns det andra motsvarande minimotarder så tipsa gärna om dessa, märken och återförsäljare osv... (gatreggade)

Tack på förhand

Robban

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM