Köpa hayabusa?

Hoj_henke

No fuck no ride !
Gick med
30 Aug 2003
Ort
Borlänge
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K1
Fast det var lite kul med stålomspunna slangar som sitter bak & fram, kanske hade varit bättre om de satt rättvänt? ;)
Kunde inte låta bli nu men jag läste faktiskt att de satt bak & fram (felvända).
Han kanske inte är världens bäste skribent men bättre på annat. Kanske han hör hoj som en gud istället? ;)

ja det stod ju inte Bak & fram utan Bak/Fram :arsele
 

Rockoholic

Återfallsknutte
Gick med
4 Jul 2006
Ort
jorå...
Hoj
Specialized Rockhopper 29er 2011 Bianchi Via Nirone 7 105 2011 BMW F800R 2011
tack på FÖR HAND.... där har du en till: ):):) men cykeln verkade fin i alla fall

Jag ska nog vara lite piggare nästa gång jag är språkpolis... Det är pinsamt vad man missar... men erkänn att du letade länge ;)
 

Axl45

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2005
Ort
Åbo
Hoj
PruttHoj
Är det skrivaren som har problem eller läsarna som inte kan läsa? Det är ju ingen jävla novell som han skriver, förstår man inte innebörden i texten så kan man ju låta bli att läsa. Vem fan orkar posta nån annans annons på sporthoj för att man skrivigt fel. Sitter ni och söker sidor på internet med stavfel? Satan vad tråkigt liv ni har, dö! :tummenupp
 

snakerider

Ny medlem
Gick med
8 Apr 2005
Ort
Sverige-Turkiet
Hoj
Kawa Z1000
Är det skrivaren som har problem eller läsarna som inte kan läsa? Det är ju ingen jävla novell som han skriver, förstår man inte innebörden i texten så kan man ju låta bli att läsa. Vem fan orkar posta nån annans annons på sporthoj för att man skrivigt fel. Sitter ni och söker sidor på internet med stavfel? Satan vad tråkigt liv ni har, dö! :tummenupp

Måste fan hålla me här!
 

MotardBoy

SOE.SE
Gick med
20 Sep 2006
Ort
Norrköping
Hoj
KXF och Scrambler
Jag har inte dyslexi... Jag kan bara inte stava... Men jag vet hur Word funkar! ... Förövrigt kan jag slangafett, tillfredställa min flickvän samt njuta av min relativt höga lön!
 
Last edited:

AGE

Ny medlem
Gick med
30 Aug 2006
Ort
ra?
Hoj
Ingen =(
Inte nog med att han stavar som en kratta.....varför vill han byta mot annan hoj, när han säljer p.g.a. tidsbrist? :va
 

geesgbg

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Kawasaki zxr 750,Dnepr mt solo, Dnepr mt sida.
Åtminstone inga särskrivningar vad jag såg vid en snabb anblick. Det behöver man inte anstränga sig överdrivet för att upptäcka på det här forumet. Men så är väl sär skrivning den svenska folk sjukdomen... Jävla jubel idioter till skol ungdomar som struntar i svenska lektionerna och bränner däck med sina super trimmade moppar på skol gården eller parkerings platsen.

Suck...


Mr språkpolis =)

du måste ha det sjukt jobbigt..
antar att ditt sista stycke i denna text är ett skämt av sär skrivningar ?
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top