bosse-l
Gudomlig sporthojare
- Gick med
- 3 Aug 2016
- Hoj
- Kompressormatad Honda CB250N, Triumph Thruxton 900 -13, Kawasaki KLR650 -99, Suzuki GSX750ES -83, Honda CB400N-82, Honda CB250N -79, Honda CB250N -81
Skulle sula om min lilla Honda CB250 och det gick ju som det gick, visade sig vara slangar i däcken så där stod vi utan ventiler Så det är bara hoppas att däckfirman har öppet i morgon.
Nästa upptäckt var att jag misstänker att ett hjullager bak är lite dåligt, inte glapp men känns ut lite suspekt då man snurrar på det inte mycket men det känns ju ut lika bra att byta.
Funkar vanliga standardlager eller skall man ha några speciella lager med snävare toleranser? Vad jag kan förstå sitter det 6302, 6303 och 6304 duger det med standard lager eller skall man ha nåt annat tex C3?
Nästa upptäckt var att jag misstänker att ett hjullager bak är lite dåligt, inte glapp men känns ut lite suspekt då man snurrar på det inte mycket men det känns ju ut lika bra att byta.
Funkar vanliga standardlager eller skall man ha några speciella lager med snävare toleranser? Vad jag kan förstå sitter det 6302, 6303 och 6304 duger det med standard lager eller skall man ha nåt annat tex C3?