Köpa kåpskruv och "muttern" bakom, var?

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Bruka handla från demon-tweeks.co.uk, finns på Ebay med, fördelen där är att man slipper betala tull/moms på grejerna eftersom de är inom EU, jämfört med att beställa direkt från Pro-Bolt. Demon-Tweeks lager för Pro-Bolt.

Pro-Bolt kåpglaskit (modellanpassad för ER-6F)

Tapper

Laxmacka?
Gick med
11 Feb 2009
Hoj
sextresexor
Hur många behöver du? Jag har rostfria samt svarta alubult med gummipluppar och plastbrickor som jag kan posta ner nästa vecka. Och japp dom är köpta från ebay från början :D

//Tapper

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Hoj
Ja
Bruka handla från demon-tweeks.co.uk, finns på Ebay med, fördelen där är att man slipper betala tull/moms på grejerna eftersom de är inom EU, jämfört med att beställa direkt från Pro-Bolt. Demon-Tweeks lager för Pro-Bolt.

Man kan ju hoppa in på Pro-bolt.com så handlar man i England istället, och slipper tull.
Pro-bolt finns ju även i flera andra länder i EU

Last edited:

AndreasStam

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2012
Hoj
2007, Suzuki Gsxr 1000
Jag köpte till min cbr på ebay av säljaren auctmarts.
Tog lite drygt en vecka att få kittet då var det nya skruvar till hela hojen. Låg i märkta påsars och en beskrivning var med i lådan betalade 250 ink frakt.

Sniglom

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Nov 2013
Hoj
Knallgul S1000RR -11, CBR600FS -02
Då har jag lagt till ett par butiker bland mina favoriter. Jag måste göra er besvikna med att jag fortfarande inte lagt in ebay :crash

Var bra att det gick att panikköpa på biltema, ska lägga en beställning på lite snyggare poserskruvar vid tillfälle.

Man kan ju hoppa in på Pro-bolt.com så handlar man i England istället, och slipper tull.
Pro-bolt finns ju även i flera andra länder i EU
Jag köpte till min cbr på ebay av säljaren auctmarts.
Tog lite drygt en vecka att få kittet då var det nya skruvar till hela hojen. Låg i märkta påsars och en beskrivning var med i lådan betalade 250 ink frakt.
Vill passa på att tacka för de seriösa inläggen som kom i tråden, väldigt uppskattat.

Låter suveränt. Har du en länk .
Sorry var lite sen :)
Men tack för tipset , har själv letat efter sådana :
:Bugar
Gissar på att han syftade på kåpglasskruven, de finns här:
http://biltema.se/sv/Bil---MC/MC/Tillbehor/Ovrigt/Skruvkit-kapglas-82487/

Last edited:

moddlaren

Guest
Kolla pro bolt och tasty nuts

det som inte finns där finns inte

alu rostfitt titan o färdiga kitt till dom flesta hojar.

Inte billig kina skruv utan hög kvallite o höga priser men dom kommer att finnas kvar i måååånga år till för komplement

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Hoj
Honda VFR 800 2006
Trådarkeologi, var hittar man sånna här i Sverige (helst i sthlm) idag?
Alternativt inom EU. Jag har en uppsättning m5 men för ena fästpunkten på min vänsterkåpa (som gav upp idag) räckte inte den skruven att gänga. Alternativ är såklart att köpa lång m5-skruv, men då ska man hitta det också :)

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Hoj
Kawasaki Zx1200
Fick byta ut å nån fattades på min. Dyra som satan. Fick en näve gratis på probikes verkstad men dom passa inte. Men skruvarna behöll jag.

MRJaggu

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
HRC baby.
Alternativt inom EU. Jag har en uppsättning m5 men för ena fästpunkten på min vänsterkåpa (som gav upp idag) räckte inte den skruven att gänga. Alternativ är såklart att köpa lång m5-skruv, men då ska man hitta det också :)
Siverts skruv om det finns kvar

• Gilla
Reaktioner: RN

steffe

"Mannen som talar med whisky"
Gick med
11 Jul 2009
Hoj
-86 Suzuki GSX-R 750, -91 1100R
Till och med Bilbutteriks har M5 långa skruvar, iallafall upp till 50mm. Finns förmodligen på Jula oxå.
Men Sifverts brukar ha med snyggare huvuden.

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Hoj
Honda VFR 800 2006
Till och med Bilbutteriks har M5 långa skruvar, iallafall upp till 50mm. Finns förmodligen på Jula oxå.
Men Sifverts brukar ha med snyggare huvuden.
Mmmm, vill gärna ha lite sammanhängande utseende ändå, har en hexskruv med bricka nu som nödlösning, inte skitsnyggt kanske :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati