Köpa minimoto?

Status
Ej öppen för fler svar.

WheelieMaster

Ny medlem
Gick med
2 Jul 2004
Ort
Sthlm
Hoj
Suktar
Lägg upp mig på listan! Men när kommer beställningen att ske? Kan du inte uppdatera listan efter varje som vill ha så vet alla vilka som är med? Ska vi inte skriva vad för model o.s.v?

Marcus Halldin 3st :yoparty
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
WheelieMaster skrev:
Lägg upp mig på listan! Men när kommer beställningen att ske?
Marcus Halldin 3st :yoparty


Vi vet inte riktigt när den kommer ske. Vi måste ta hänsyn till alla andra som vill köpa.

1. Jag = Patrik, garanterad!
2. Therudeboy ca 20
3. Ac ca 10-20
4. 3st Marcus Halldin (wheeliemaster)
5.
6.
7.
8.
9.

Edit::: Alla som vill ha skriver upp '''sig själv''' på listan. Jag är ingen admin och orkar updatera listan efter att alla lagt in en komentar som "jag vill ha".
De som inte skriver upp sig på listan blir tyvärr utan. Om nu ingen annan orkar ta sig an den uppgiften.
 
Last edited:

Phille

Guest
Tjenare!

Jag och ett par kompisar skulle görna tänka oss att köpa minimotos eftersom vi missade förra tråden. Vi är ca 5-10 vet inte säkert än....

Men vi undrar hur vi skall göra med pengar och sånt
Betala hela summan innan lr hälften innan hälften efter`?
När är deadline för beställning??
Om man har fler fråger vem ska man skriva till då??


Tack på förhand
Phille
 

Phille

Guest
Kommer dessa minimotos också kosta runt 2000-2500 lr kommer dom kosta mer och i så fall hur mycket???
 

Danne S

Guest
Hallå där!

Jag är också sugen på en minimoto och tyvärr missade jag rundan som jag nu. Om man landar runt 2-3500 spänn för en söting så slår jag till direkt.

Är det likadana bikar som säljs på www.minibike.se??

Kör ni på rachouse föresten??
 

Therudeboy

Guest
Något ni alla borde tänka på är att det finns mer än bara minimotos att köpa där, kanske en fyrhjuling till pojken/flickan? Kan gå ner i antal om det finns folk som vill ta upp lite mer plats med fyrhjulingar.
 

BluebirdRacing

Garageåkare
Gick med
6 Jun 2003
Ort
Strängnäs
Hoj
cbr600f4, xb9s
1. Jag = Patrik, garanterad!
2. Therudeboy ca 20
3. Ac ca 10-20
4. Nasholm82 1st
5. wheeliemaster 4st
6. phille 5-10st
7. Oscar750 5-10st
8.
9.
6.
7.
8.
9.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
1. Jag = Patrik, garanterad!
2. Therudeboy ca 20
3. Ac ca 10-20
4. Nasholm82 1st
5. wheeliemaster 4st
6. phille 5-10st
7. Oscar750 5-10st
8. Mark 1 st LY-CIG14E color: silver
9.
6.
7.
8.
9.
 

RAVESMURF

Var är min bensindunk?
Gick med
27 Sep 2003
Ort
hemma
Hoj
En norsk DBS med reflexer och dynamo
1. Jag = Patrik, garanterad!
2. Therudeboy ca 20
3. Ac ca 10-20
4. Nasholm82 1st
5. wheeliemaster 4st
6. phille 5-10st
7. Oscar750 5-10st
8. Mark 1 st LY-CIG14E color: silver
9. Ravesmurf = garanterat en minimoto! 1-2st.
6.
7.
8.
9.
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Fan grabbar. Det här kommer bli riktigt tufft för mig om jag ska beställa och ta reda på allt själv. Så jag skulle gärna vilja ha med mig åtminstone en till som hjälper mig med att ta reda hur transport, köp, betalning samt köp kommer gå till.

Fan, jag har ingen erfarenhet på nacken. Är ju trots allt bara 20 år och precis fått pubishår. Jag har ju ingen aning om hur sådana här köp fungerar samt hur man organiserar med rederier, lastbilar osv :tummenupp

Men Therudeboy. Du är väll med mig


Och grabbar o tjejer. Jag vet inte hur man gör en hemsida och jag vet inte heller vad slutpriset kommer hamna. Häng med i tråden så ska vi försöka lösa detta tillsammans.
 

Coola Ola

Guest
thopa skrev:
Fan grabbar. Det här kommer bli riktigt tufft för mig om jag ska beställa och ta reda på allt själv. Så jag skulle gärna vilja ha med mig åtminstone en till som hjälper mig med att ta reda hur transport, köp, betalning samt köp kommer gå till.

Fan, jag har ingen erfarenhet på nacken. Är ju trots allt bara 20 år och precis fått pubishår. Jag har ju ingen aning om hur sådana här köp fungerar samt hur man organiserar med rederier, lastbilar osv :tummenupp

Men Therudeboy. Du är väll med mig


Och grabbar o tjejer. Jag vet inte hur man gör en hemsida och jag vet inte heller vad slutpriset kommer hamna. Häng med i tråden så ska vi försöka lösa detta tillsammans.
PM:a Sam från den första minimototråden, han kan säkert hjälpa dig en del.
 

Therudeboy

Guest
thopa skrev:
Fan grabbar. Det här kommer bli riktigt tufft för mig om jag ska beställa och ta reda på allt själv. Så jag skulle gärna vilja ha med mig åtminstone en till som hjälper mig med att ta reda hur transport, köp, betalning samt köp kommer gå till.

Fan, jag har ingen erfarenhet på nacken. Är ju trots allt bara 20 år och precis fått pubishår. Jag har ju ingen aning om hur sådana här köp fungerar samt hur man organiserar med rederier, lastbilar osv :tummenupp

Men Therudeboy. Du är väll med mig


Och grabbar o tjejer. Jag vet inte hur man gör en hemsida och jag vet inte heller vad slutpriset kommer hamna. Häng med i tråden så ska vi försöka lösa detta tillsammans.







Bara lugn, jag har koll på allt. Även om jag bara är 20 år och har svarta konstiga stå i ansiktet. :tungan
 

ninian

Ny medlem
Gick med
19 Jul 2004
Ort
Blekinge
Hoj
Yamaha R1
Therudeboy skrev:
Bara lugn, jag har koll på allt. Även om jag bara är 20 år och har svarta konstiga stå i ansiktet. :tungan

hehe, skönt att höra :)

Men du, vi måste till att börja med välja ett företag vi ska beställa av. Att beställa från flera kommer inte fungera.

Ett steg i taget. Små hav leder till stor å eller hur är det man säger :tungan
 

Therudeboy

Guest
Redan fixat allt ;) Ska be en vän progga en lista imorgon där ni själva skall skriva riktiga namnet och vad ni vill ha beställt. Lite lättare på det viset, ser gärna att någon beställer atv´s med så vi kan få något billigare pris på dessa.



Mer uppgifter kommer inom kort.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top