köpa mito!!

deLi

(=
Gick med
15 Oct 2006
Ort
Falkenberg
Hoj
Aprilia rs-07 och en fiddy
tjena alla hoj fantaster:) jag har en fråga till er= kan jag lita på en firma som säljer en cagiva mito hyffsat billigt? eller kan det vara stora fel på den?? typ dålig kolv/cylinder eller att nått lager inne i motorn e slut? tacksam för svar:tummenupp

hm om jag minns rätt måste alla BILfirmor lämna ca 6 månader garanti på sin bilar... vet itne hur det är med hojar men tror dom oxå måste göra det :p rätta mig om jag har fel (A):va
 

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 450 SMR
hm om jag minns rätt måste alla BILfirmor lämna ca 6 månader garanti på sin bilar... vet itne hur det är med hojar men tror dom oxå måste göra det :p rätta mig om jag har fel (A):va

inte jättekul att behöva lasta upp skiten på kärran och köra en jävla bit igen barar för att skiten pajjar. visst jag själv kanske skulle göra de men min far va inte jätteglad när vi körde hem tomhämta och åkte 50 till ett annat ställa ett par veckor senare.

Jag tror du har rätt. :hihi Fast jag gillar mest att dreggla över olika motorcyklar. ;)

hur kan du gilla det?:p de e fan det värsta som finns att sitta i en bil ett bra tag och länkta och drömma osv å sen åka därifrån utan hoj.
 
Last edited:
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top