Vad kostar det att få fart på en 525EXC då?
Dom är Plug N play! Ready To Race! Går som svin redan ur kartong, med hänsyn till motorstorleken.
Vad kostar det att få fart på en 525EXC då?
värdeminskning o så kan man ju inte direkt bry sig om på leksaker.. Det ska vara kul o åka hoj.. det e rövdyrt vad man än kör...
Kommer ju behålla min gamla 620 så man kan slita lite på båda...
Men e servicen så dyr på 525.. kommer ju mecka allt själv?
Dom är Plug N play! Ready To Race! Går som svin redan ur kartong, med hänsyn till motorstorleken.
Måste säga att jag tycker att dom är ganska trötta ur kartong. Behövs ett gäng åtgärder för att få åtminstone anständigt flås. Men visst, allt är ju relativt...
Den är såld!!! Å förresten så ska du göra reklam för min!!!
Måste hålla med, det är inget vidare ös i en 525 EXC(har haft en själv).
WTF! Är det bara jag som tycker att dom går bra? Körde iofs Ducati innan jag kom över KTM'en, och min signatur kanske talar för sej själv. Effekt kan man ju aldrig få för mycket av....tror man. Jag är en fartdåre själv och måste säga att jag tycker att 525'an går riktigt fint med tanke på symaskinen som sitter under tanken.
Provkör inte en SXV då. För då kommer du ändra dig.
Är 525an slö så borde RXV550 vara tidernas sämsta endurohoj, 525 är ju en best i skogen.
Hur menar du nu?
RXV 550:n har ju dock nästan 70 hk på slangen original. Det har inte 525:an. Så nu förstår jag inte hur du menar.
Förklara.
Hur menar du nu?
RXV 550:n har ju dock nästan 70 hk på slangen original. Det har inte 525:an. Så nu förstår jag inte hur du menar.
Förklara.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |