Köpa plats efter bokningen stängt?

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Nej Tyvärr inte

Jag förstår tankegången bakom detta. Ansvariga slipper hantera kontanter och man slipper problemet med dem som avvaktar in i det sista. De som bestämmer sig för att åka endast om solen skiner och stannar hemma ifall det regnar.

Vore det dock inte bättre för föreningen om man sålde så många platser det bara gick? Det finns ju trots allt de som kommer på i sista stund att de har möjlighet att delta på en bandag.

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Jag förstår tankegången bakom detta. Ansvariga slipper hantera kontanter och man slipper problemet med dem som avvaktar in i det sista. De som bestämmer sig för att åka endast om solen skiner och stannar hemma ifall det regnar.

Vore det dock inte bättre för föreningen om man sålde så många platser det bara gick? Det finns ju trots allt de som kommer på i sista stund att de har möjlighet att delta på en bandag.

Du har helt rätt att juh fler desto bättre.. och en gång i tiden så funkade det så...

Men detta togs bort då folk bestämde sig samma dag om det var lite osäkert väder.

Att vi som ordnar detta inte visste om det skulle komma 10personer eller 100personer 2 dagar innan körningen skulle äga rum är inte kul.
Därför fungerar det som de gör idag.

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Hoj
Kawasaki
Du har helt rätt att juh fler desto bättre.. och en gång i tiden så funkade det så...

Men detta togs bort då folk bestämde sig samma dag om det var lite osäkert väder.

Att vi som ordnar detta inte visste om det skulle komma 10personer eller 100personer 2 dagar innan körningen skulle äga rum är inte kul.
Därför fungerar det som de gör idag.

Ok, jag förstår. Men låt säga att inga fler bokar i vit grupp nu på söndag, då är det endast 5 st som kör det passet?!?

Tsunami

Radical Riders
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
WS 1600 GSXR 600
Ok, jag förstår. Men låt säga att inga fler bokar i vit grupp nu på söndag, då är det endast 5 st som kör det passet?!?

Då är det bara att njuta av dom fria spåren:tummenupp
Finns tyvärr inget annat bra sätt att undvika att folk väntar in i det sista.

Man måste sätta en gräns och då går det inte att "vissa får" för då måste alla få.

Så boka dig nu och kom och kör av dig på hyfsat tom banna (som det verkar nu iaf)

/Andréas

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...