Shitbreak
ihopskruvad...
Jag tänkte handla mej en R1:a typ 98-99:a
Vad ska man tänka på??...
Tack på för hand
Martin
Vad ska man tänka på??...
Tack på för hand
Martin
ja och dom flesta är garantiåtgärdade.....skulle den inte vara det så e det bara till o lämna in så fixar dom det.........Silwer skrev:ett känt problem på de äldre r1orna är ju växellådorna, kolla att alla växlar ligger kvar under hård acceleration och motorbroms, provocera med att jucka på gasen.
Men detta gör man väl vilken hoj man än provkör så det visste du säkert, men det är en svag punkt iaf.
Det finns ju massor av R1 folk här på forumet som säkert kan nämna andra svagheter på modellen.
fluppen skrev:Jag köpte min retta för nån månad sen, och har tyvärr inte inte hittat nåt att klaga på förutom att jag ville haft lite mer utrustning till...så köp en som e välutrustad.
En underbar hoj !!!
Sen var det väl nåt med oljetryckslampan som kan börja lysa då och då, men har inte märkt nåt sånt.
Det finns gott om hojar för 60´och därunder...vill du ha lite erbjudande om R1r till salu, som jag fick när jag annonserade efter en R1(dagsaktuella) så PM:a mig.
R1 Uffe skrev:Sen det där med oljelampan, det är inte oljetrycket den varnar för utan det är oljenivån den varnaför, men den varnar i lite väl fort tycker jag, det är inte så lite olja kvar när den börjar lysa.
Det här med oljelampan att det är nivån den varnar för fram gick i det "gammla" SH
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|