Zimbaw
Medlem
Nu börjar cirkusen och jag tänkte köpa deras säsongsabonnemang för att kunna se rubbet. Vad säger Ni, är det något att satsa på? Funkar det, är det stabilt? Kan man köra från iPhone, dator, via Chromecast mm.
Var finns det? Kostar?
mvh,
Ingvar
Såg nu på Eurosports programtablå att de sänder en del idag och sedan bland annat live i natt. Tror nog det kan vara kul att ha resten så man även får se "min" klass SSP plus lite annat. Det finns väl även en play-funktion?
Sökte på Chromecast men hittar varken WSBK eller MotoGP. Jag har en SONY Bravia som har Youtube och lite andra appar.
Motogp.com har funkat bra för mig förutom på windows phone.
På android och ios är det noprobs och är spänd på hur apple tv levererar i år.
Har funkat kalas även på ubuntu.
Funkade anus på en minix android-tv-box vilket förvånade mig.
Ungefär så.
Hur gör ni på apple tv? Streamar från något handhållet? Finns det något bättre inbyggt?
Om du installerar Google Cast-tillägget i Chrome kan du skicka den fliken du vill se till tv:n och sen köra upp den i fullskärm! Inte optimalt men fungerade fint för mig under förra säsongens GP
Vilken upplösning får man på Apple TV?
- - - Updated - - -
... men det ser ut att bara bli 720 p då eller?
- - - Updated - - -
... men det ser ut att bara bli 720 p då eller?
Chromecast funkar inte för wsbk eller motogp. Det går att streama skärmen till chromecast från mobiler men inte plattor, men jag har aldrig lyckats få ok kvalitet. Tittar man direkt på platta är kvaliteten bra för bägge eller om man kör dator med hdmi till tvn/skärmen.
Wsbk är lite lökiga då de inte visar träningarna. Dessutom kan man undra varför de inte produceras som motogp rakt av. Allt skiljer, och inte på ett bra sätt.
Funkar utmärkt med MotoGP och WSBK från datorn, iaf för mig.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|