Köpa skinnställ/boots på MC mässan

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
För några år sedan kunde man göra monsterklipp på mc-mässan respektive båtmässan. Nu förra året när den var i Göteborg så var det väldigt dåligt med den saken. Det enda jag hittade var Lelles där de gick ner 10%...dessutom fick (skulle man få) man det hemskickat. Men vi får hålla tummarna att du kan göra några klipp i stockholm.

//KaliZ

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Att leta efter ett billigt skinnställ nu i mc-butikerna är nästan omöjligt.. Man ska ha bra tur då.

Det mesta som är från förra året är slutsålt och det som finns kvar av en typ av modell kanske bara finns i 2 storlekar.

Ska köpa skinnställ på mässan. En mc-butik (vill ej göra reklam för namnet) ska sälja 2007-produkter för mässpriser. 20% rabatt...

Önskar både dig och mig lycka till på mässan :)

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Kan man göra bra affär på MC där, klart de har väl ingen hoj som de inte vill släpa med sig hem igen men är de sugen på att sälja?

Lindell90

Médlämm
Gick med
21 Jan 2007
Hoj
YZF Thundercat 600 -97
Hallo!

Har aldrig varit på mc mässa förut, men hört att det dels brukar finnas möjlighet att köpa tex skinnställ och boots på mässan, dels att det brukar också vara något billigare, än att köpa i mc butiker.

Stämmer det?

Självklart drar jag till Älvsjömässan även om så inte skulle vara fallet.

Tack på förhand,
bettskena

sist jag var på mc mässa så var nästan halva lokalen (väldigt stor :p) full med mc kläder, buffar, hjälmar, putsmedel o allt möjligt.. resten var motorcyklar och sådant, tycker det kunde ha varit mer motorcyklar istället för en massa kläder och sånt... menmen.. det var dock inte i älvsjö utan nånannansstans i stockholm, kommer inte ihåg vart men var där förra året iallafall

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
ok, snart torsdag så då får jag reda på hur det blir ;)

:tummenupp

sist jag var på mc mässa så var nästan halva lokalen (väldigt stor :p) full med mc kläder, buffar, hjälmar, putsmedel o allt möjligt.. resten var motorcyklar och sådant, tycker det kunde ha varit mer motorcyklar istället för en massa kläder och sånt... menmen.. det var dock inte i älvsjö utan nånannansstans i stockholm, kommer inte ihåg vart men var där förra året iallafall

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...