MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
Har en helt original VTR1000F som låter för lite, så var på jakt efter billigt slipon. Hittade dominator.pl, där 2st till min hoj kostar 210£. Sjukt billigt ju, men är det för billigt? Någon som handlat där?
Fast vem vill ha en billjuddämpare till en VTF1000F..?Detta är billigt !
Finns en hoj på SH , en GSX-R 1000 med turbo som har en sådan efter turbon.
Men ändå är det just det... Hur mycket du än sminkar grisen så är det ju ändå bara en billjuddämpare...Det står inte att det är billjuddämpare på dom !
Vad tycker ni ? #65
https://www.sporthoj.com/forum/threads/gsx-r-1000-k5-turbo.282483/page-4
HejHar en helt original VTR1000F som låter för lite, så var på jakt efter billigt slipon. Hittade dominator.pl, där 2st till min hoj kostar 210£. Sjukt billigt ju, men är det för billigt? Någon som handlat där?
Och vad är problemet ?Men ändå är det just det... Hur mycket du än sminkar grisen så är det ju ändå bara en billjuddämpare...
Beror nog på montören. Hittade inte en negativ kommentar i KB's tråd till ljuddämparen.
Alla gillar vi annorlunda men om valet vore mellan en billig hojljuddämpare och en billig billjuddämpare så skulle jag välja den som är anpassad för hojar alla dagar i veckan.Beror nog på montören. Hittade inte en negativ kommentar i KB's tråd till ljuddämparen.
Men du kanske inte var binär på den tiden ?
Vilket i så fall förklarar saken.
Den lille med 50 mm anslutningar ska jag nog fanken montera på Intrudern, bara för att...En billjuddämpare är ful på en hoj...
Billigaste de har:Den lille med 50 mm anslutningar ska jag nog fanken montera på Intrudern, bara för att...
Den rostfria 51'an är både kort och smäcker. Polarns TIG får sköta anpassningen.Kommer lyfta utseendet på Intruder rejält ?
Skall man börja svetsa i dem är det ju en annan sak. Då kan man ju skapa lite det man vill med vilken dämpare man vill. Fast det krävs ju att man har tillgång till TIG och en flaska ren argon samt glöm inte rotstödet så man slipper att det ruttnar innifrån.Den rostfria 51'an är både kort och smäcker. Polarns TIG får sköta anpassningen.
Då letar du dåligt, de har 3 varianter, alla är lowmount (original).Mock up-bilderna var roligast!
Har inte testat Dominator, men verkar ju vara prisvärt. Letade lite, men hittade inte till vtr 1000, är det high mount eller low mount som original?
En Google-Fu löste det, märkligt när sidornas egna sökmotorer är så mycket sämre än Google. Personligen gillar jag high mount, men tjöp tjöp!Då letar du dåligt, de har 3 varianter, alla är lowmount (original).
Haha, ja. Jag är närmare 50, utseendet tycker jag duger, men ljudet är för lågt nu. Börjar nog bli döv. Kanske blir det till nästa år.En Google-Fu löste det, märkligt när sidornas egna sökmotorer är så mycket sämre än Google. Personligen gillar jag high mount, men tjöp tjöp!
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |