Köpa sporthoj 00-02. Vilken???

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Lutar åt en Mille faktiskt. Ska försöka ta mig ner och kolla på en idag.
Återkommer om det blir köp.

Polaren har en 99a i bra skick med 06ans kåpor och lite annat uppgraderat om du är intresserad... Riktigt kul hoj men det blir långt för dig att åka.

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
RSV Mille -02
Nu är jag så jävla besviken på snubben med millen. Har ringt han ett par gånger och försäkrat mig om att han lugnar sig att sälja tills jag dyker upp och han lovar dyrt och heligt att han gör så.
Är en bit att åka dit och när jag sitter i bilen ringer fanskapet och säger att han sålt den åt en annan.
Vet att det är först till kvarn o.s.v. Men nån jävla heder måste man väl ha innan man lurar iväg folk från hela landet och sedan säljer till nån som tydligen åkte förbi på vinst och förlust.

Tur att sporthoj finns så man kan lätta på trycket lite.

Tillbaka till blocketträsket igen då.

Knoddas

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 Nov 2010
Hoj
848
Tråkigt när det blir så, det är därför man lägger handpenning...

Skickat via Tapatalk 2

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Tänkte jag skulle kolla lite efter hojar i mitt-Sverige.
Det är ju helt sjukt vilka priser en del vill ha. Förstår att du har svårt att hitta bra objekt... en importerad Gixxer -02a med ca. 3700 mil på mätaren vill man ha 44k för.

Nån som vill köpa min -04 för 59000? :huvet

Jaja... lycka till och hoppas du hittar något vettigt.

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Gnaget:

Om du inte vill bytta ner dig så har du ju min Mille du kan köpa :) , och jag kommer ej sälja den till en annan om du säger att du ska komma o kolla på den.... hade du köpt den andra Millen så hade du ångrat dig efter du har tyckt den va trött jämfört med din rc8a.. med min kommer du ej känna det :)...har helst haft kvar den men jag har lite för mycket aprilior 5st....3st med bigbore.

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Du vet att du alltid kan köpa min Räser my friend!
Det är ju en sån där r1:a så jag tänkte mig 69 000:- vid snabb affär. (då ingår silvertejpen).
Mycket billigt om man jämför med andra r1:eek:r på blocket! :hihi

Tänkte jag skulle kolla lite efter hojar i mitt-Sverige.
Det är ju helt sjukt vilka priser en del vill ha. Förstår att du har svårt att hitta bra objekt... en importerad Gixxer -02a med ca. 3700 mil på mätaren vill man ha 44k för.

Nån som vill köpa min -04 för 59000? :huvet

Jaja... lycka till och hoppas du hittar något vettigt.

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
RSV Mille -02
Gnaget:

Om du inte vill bytta ner dig så har du ju min Mille du kan köpa :) , och jag kommer ej sälja den till en annan om du säger att du ska komma o kolla på den.... hade du köpt den andra Millen så hade du ångrat dig efter du har tyckt den va trött jämfört med din rc8a.. med min kommer du ej känna det :)...har helst haft kvar den men jag har lite för mycket aprilior 5st....3st med bigbore.

Ja blev man ju sugen på en Mille......
Har du bilder, info om hojen?

Morello

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2009
Hoj
Aprilia RSV Mille
Har kört tre säsonger med min Mille och den går som en klocka! Det som kostat är bensin (runt 0,8 liter/milen), bakdäck och olja. Chassiet är fantastiskt och bromsarna(Brembo med stålomspinna slangar som standard) likaså.

Flerpen

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Hoj
Gsx-r 750 y, Husaberg 450. Suzuki katana. Hunter 50.
Nu är jag så jävla besviken på snubben med millen. Har ringt han ett par gånger och försäkrat mig om att han lugnar sig att sälja tills jag dyker upp och han lovar dyrt och heligt att han gör så.
Är en bit att åka dit och när jag sitter i bilen ringer fanskapet och säger att han sålt den åt en annan.
Vet att det är först till kvarn o.s.v. Men nån jävla heder måste man väl ha innan man lurar iväg folk från hela landet och sedan säljer till nån som tydligen åkte förbi på vinst och förlust.

Tur att sporthoj finns så man kan lätta på trycket lite.

Tillbaka till blocketträsket igen då.

Förstår dig. Jag och farsan råkade ut för samma sak för ett par år sen när vi skulle köpa båt. Snubben övertygade oss om att handpenning inte var nödvändigt även fast vi ville lägga det sen när vi hyrt båtsläp och åkt över 15 mil ringer han och säger att den är såld. Jippie....

Kneedrag

Guest
Sålde av min gsxr igår. Fasiken killen körde 53 mil så jag kunde inte bara ringa och säga att den var såld då under hans långa färd, när han sagt att han åker nu direkt när han ringde mig första gången ,fick flytta fram möten med några andra spekulanter som var sugna. Lite sura sms fick man senare när man messa att den var såld.

Gnaget

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2007
Hoj
RSV Mille -02
Gnaget:

Tackar för erbjudandet och fina bilderna. Riktigt snygg hoj, men tänkte snåla lite detta år och det kommer inte att bli så mycket åka tror jag.

Därför köpte jag en äldre Mille igår :banana -02.
Tog den till jobbet idag och det var en skön hoj att köra och ljudet var riktigt gött.

Jag tror vi kommer att trivas ihop, jag och Millen :tummenupp

Nu får det bara bli lite bättre väder så kanske det blir någon mil i sommar iallafall.

Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC