Loader
Nu går vi mot ljusare tider
Fearless skrev:Hör gärna av dig då beställningen levererats och meddela om allt gick som det skulle osv..
Jag har handlat av shopineuro 2 gånger.
Har funkat klockrent.
Fearless skrev:Hör gärna av dig då beställningen levererats och meddela om allt gick som det skulle osv..
stony skrev:Men det var ganska skrämmande att dom fyllde på flaskorna från polen med annan skit och sedan korkade igen dom.
Ska nog tänka 2ggr innan jag köper sån skit
Funkar lika bra att strosa i spritaffärer i Ölland(dk)... där är åldersgränsen ~15år och de finns gott om ställen att kolla på ..att priset nu är ca hälften av de svenska gör ju inte saken sämmrektmjacke skrev:Undrar när man kommer kunna dricka sprit på nätet,så man slipper gå på krogen o va social menar jag.Själv tycker jag det e kul att strosa runt på bolaget.Brukar snegla lite på folk o gissa vad dom ska ha sina varor till för event.Sen köper man samma som dom o sitter o känner sig skitsnobbig när frugan frågar hur man kunde hitta ett så smarrigt vin.
berggren_martin skrev:Inte va sån nu. E. coli-bakterier är iaf inte min huvudsakliga association till att hoppa i badkaret med någon.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|