Köpa sprit på nätet

fireblade

Mitt tjänstefordon är större än ditt...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR954RR -02, Qingqi 125cc scooter -06
Rätta mig om jag har fel nu...men gdet olagliga var väl att någon tog upp beställningar och sedan åkte ner till billigare länder och köpte spriten efter en lista och sedan levererade det själv. Detta i praktiken innebär väl att personen i fråga smuglade in spriten.
Den lagliga varianten som jag förstår det är när man beställer varor som faktist SKICKAS från utlandet till dig med "posten" som leverantör, dvs inte att någon (privatperson ) levererar det hem till dig,

Flagga

Tycker om "Bling-Bling"
Gick med
12 May 2003
Hoj
Prylkittad Fazer med extra klistermärken.
stony skrev:
Men det var ganska skrämmande att dom fyllde på flaskorna från polen med annan skit och sedan korkade igen dom. :gnissla
Ska nog tänka 2ggr innan jag köper sån skit

Måste nog ändå vara ganska svårt att "imitera" saker som Renault och Absinth.
Det behövs troligen ingen expert för att avgöra om det är bluffsprit med essens...

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
ktmjacke skrev:
Undrar när man kommer kunna dricka sprit på nätet,så man slipper gå på krogen o va social menar jag.Själv tycker jag det e kul att strosa runt på bolaget.Brukar snegla lite på folk o gissa vad dom ska ha sina varor till för event.Sen köper man samma som dom o sitter o känner sig skitsnobbig när frugan frågar hur man kunde hitta ett så smarrigt vin. :rofl
Funkar lika bra att strosa i spritaffärer i Ölland(dk)... där är åldersgränsen ~15år och de finns gott om ställen att kolla på :) ..att priset nu är ca hälften av de svenska gör ju inte saken sämmre :p

Diversion

Guest
berggren_martin skrev:
Inte va sån nu. E. coli-bakterier är iaf inte min huvudsakliga association till att hoppa i badkaret med någon. :rolleyes: :banana

Ta lite i en sked och tänd. Brinner skiten så är det ju grönt.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA