Köpa svart Högblank bänkskiva!?

Nej.

Ska du ha den i köket? Om så är fallet så tror jag inte högblankt är så praktiskt där.....

Har kikat där, men jag vill ha en helsvart!
@Starstriker, why not? Tror du den blir förstörd av allt sprutande från Cristalen som står på kylning?

http://www.sigro.se/sv/baenkskivor/ballingsloev-baenkskiva-laminat-svart-melerad-hoegblank.php

Praktiskt?
Hörru farfar, det viktiga är att det är snyggt! :mattias
Det finns väl ändå ingen som använder köket till matlagning nuförtiden? Det är ju snarare en uppvisningsplats för ängsligt trendiga "homestajlare"..

@Starstriker, why not? Tror du den blir förstörd av allt sprutande från Cristalen som står på kylning?

Köper du svartmelerad så sväljer den ändå en del skavanker och "mattning"..
Enfärgad, högblank lär nog se sådär ut efter något års användning.
Högblank som hälsar på gjutjärnspannor, lerkrus, scotchbrite, skrynklat alu-folie och allehanda oglaserade keramikbottnar från tallrikar och ungsäkra formar kommer nog se halvdan ut efter ett tag.

Finns pengarna hade jag köpt en skiva i granit. Känns så mycket bättre än en laminatskiva.
Finns företag som importerar från Baltikum.

Nja, mer för att varenda liten vattendroppe kommer att resultera i en fläck. Högblankt är snyggt om man kan hålla det högblankt, annars vetefan. Är du flitig med trasan och fönsterputsen tycker jag ABSOLUT du skall ha högblankt!

Får väll se till att städerskan gör sitt jobb :fakta

Nja, mer för att varenda liten vattendroppe kommer att resultera i en fläck. Högblankt är snyggt om man kan hålla det högblankt, annars vetefan. Är du flitig med trasan och fönsterputsen tycker jag ABSOLUT du skall ha högblankt!

Tror det är så illa att med högblank laminat kan man inte ens garantera att den är repfri vid leverans, utan man får räkna med att den är 'defekt' från dag 1.

Köp sten eller byt skiva ofta

Jag har högblank svart granit med nån typ av "flakes" i. Tror den hette leopard eller nåt. Kan kolla vart jag köpte den från. Jag har även matchande fönsterbrädor. Frågan är väl vad det får kosta?

Jag hade också satsat på svart sten!

Lite OT men...
- Är det bara jag som tycker att din avatar påminner om den där Pussy Riot-bruden?
pussy-riot-tolokno.jpg

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...