interroll skrev:Hej alla TLR åkare,
Står i begrepp att inköpa en 99:a med ca 1100 mil på mätaren,
Vad bör man tänka på? några kända typfel?
Är 55000.- ok
Hälsningar!
Hasse
interroll skrev:Hej alla TLR åkare,
Står i begrepp att inköpa en 99:a med ca 1100 mil på mätaren,
Vad bör man tänka på? några kända typfel?
Är 55000.- ok
Hälsningar!
Hasse
interroll skrev:Tack för alla svar!
Känner mig fortfarande lite osäker om priset, trots allt såldes den ut ganska billigt som ny och ryktet om cykeln är inte det bästa, det verkar som många får vänta länge innan de säljes.......
Hasse
J-Bone skrev:Det är svårt att sälja alla klass 7´or nu. Varför oroar du dig över det? Tänker du sälja den på en gång eller?
Priset är grymt bra, vet du att det är en TLR du vill ha så finns inget att tveka på.
Ryktet.... (suck) Tro mig, du har inget att oroa dig för, det är de som inte själva vet något om hojen som snackar dynga. Ägarna har en klar tendens att bli i hojen.
Det är få hojägare som är så hängivna och entusiastiska över sina hojar som TL-ägare, om du inte tror mig så spana in TLPlanet.com
Edit: Jag säljer inte heller min på många år.
DaGaz skrev:För att förtydliga: Sälja? Nää tack inte TLR'en inte den börjar ju få kult-status & det är ju en av de twinnar det är riktigt bra klipp i. Det finns ingen hoj jag just nu skulle vilja ha istället. Försöker provköra andra objekt när jag får chansen för att se om något kan ersätta TLR'ens plats.
Jag borde igentligen sälja då jag snart ska bli pappa och kommer inte ha så mycket tid över till hojjande men det bryr jag mig inte om för TLR'en är något jag med säkerhet inte kan vara utan när sommaren nalkas.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|