Blir en "ny" hoj till nästa vår, för lite kräm i gsx:en plus att den är i dåligt skick.
Har letat och läst endel på forumet om dessa hojar men skulle uppskatta lite flera åsikter (gärna om hojarna
)/erfarenheter/fakta.
För de pengar jag kommer ha (~35kkr) blir det väl årgång 92-95 på dessa maskiner.
92ans ZXR verkar vara mycket uppskattad av ägare och om jag inte förstått fel så blev hojen tyngre 94? Men med någon extra hk (luffarturbo?). Vad skulle ni rek. för år?
När blev GSX-R 750 lättare, 94? Stämmer det att kvaliten sjönk på samma gång?
Utseende bryr jag mig inte mycket om så zxr:en får ingen gratis ledning där
. Viktigare är att kunna hålla högt tempo, med aktiv körning när det svänger. Skruva är jag kass på, byta lameller är max jag klarar, så gärna en hoj som håller
. Kommer dock inte kunna hålla mig på två hjul heller, vilken maskin tar minst stryk av slangning (vill inte renovera växellåda
) ..och vilken är lättare att få upp på 2:an...?
Ja ja.. det ska hålla fast man pinar det och vara i super skick fast billigt,
nä mittimellan blir nog bra.
Eller man kanske skulle leta efter en CBR 900 ~93?
faen va knepigt när man inte vet om man ska kissa eller stiga av pottan.

Har letat och läst endel på forumet om dessa hojar men skulle uppskatta lite flera åsikter (gärna om hojarna

För de pengar jag kommer ha (~35kkr) blir det väl årgång 92-95 på dessa maskiner.
92ans ZXR verkar vara mycket uppskattad av ägare och om jag inte förstått fel så blev hojen tyngre 94? Men med någon extra hk (luffarturbo?). Vad skulle ni rek. för år?
När blev GSX-R 750 lättare, 94? Stämmer det att kvaliten sjönk på samma gång?
Utseende bryr jag mig inte mycket om så zxr:en får ingen gratis ledning där

Ja ja.. det ska hålla fast man pinar det och vara i super skick fast billigt,

Eller man kanske skulle leta efter en CBR 900 ~93?

faen va knepigt när man inte vet om man ska kissa eller stiga av pottan.
Last edited: