Köper du en ny eller beg hoj nästa år

Jag


  • Antal röstningar
    0

alakhai

Medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kristianstad
Hoj
Suzuki 1000
CorbenDallas skrev:
Ny hoj skaffar man sig väl på hösten??

Har byt ut gammelkawan mot en nyare likadan. Behåller rejshojen, den håller många år i mitt tempo...
De nya hojarna kommer inte hit förrän tidigast efter jul/nyår så det e svårt att skaffa "ny" hoj på hösten... :rolleyes:
 

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Ort
08
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Köper nytt!! Ska bli så cool att få vålda till inkörningen. Läste i en engelsk blaska om en Sukka 1000 som bara plockades direkt från fabrik till bänk, å från bänk till endurance (8h).... Efter 8h så körde dom hojen i bänken igen, det va 6hk till! efter! :yoparty
 

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Ort
South Sweden
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Mrlind skrev:
Köper nytt!! Ska bli så cool att få vålda till inkörningen. Läste i en engelsk blaska om en Sukka 1000 som bara plockades direkt från fabrik till bänk, å från bänk till endurance (8h).... Efter 8h så körde dom hojen i bänken igen, det va 6hk till! efter! :yoparty
Kan stämma, delarna sliter in sig och friktionen minskar, lycka till nu när du ska leka med dom stora grabbarna :tomten
 

Tristan

Vilse i pannkakan
Gick med
10 May 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 900 SSie - gul och fin =)
Som den självplågare man är så köper man ju sin båge nu och ägnar hela vintern åt att putsa och drömma om torra vägar och ljumma vindar. Har precis införskaffat en pippigul Ducati 900 SS ie till ett satan-i-gatan så bra pris så gissa vem som drömmer söta drömmar...

Någon mer med en gul 900 SS ie i Göteborg förresten?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Är sjukt sugen på ZX6r -05 tack vare Corbens bild han slängde upp igår. Men men, får väl se vad man får för jobb efter man tagit sin examen. Annars blir det att harva på en 1995:a istället. Det är inte fy skam det heller.
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
GSXR1100R skrev:
Eller harvar du omkring med din gamla hoj ett år till


Spam!!!:
Det här ordet Harva/harvar/harvare började vi i vårat gäng använda för typ 3 år sen, men nu har jag sett det användas mer o mer.. undrar om det kommer från oss från början! :yoparty
Stort H (alltså du är en harvare med stort H) på er!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
mjukis skrev:
Spam!!!:
Det här ordet Harva/harvar/harvare började vi i vårat gäng använda för typ 3 år sen, men nu har jag sett det användas mer o mer.. undrar om det kommer från oss från början! :yoparty
Stort H (alltså du är en harvare med stort H) på er!
Spamkontring. Nä det har nog figurerat runt i det avlånga landet lite längre än så. Men visst. Harva på du :)
 

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Saknar ett alternativ: behålla gammhojen och köpa en eller flera hojar till.
Planen är att införskaffa en RF600, en offroad och en minimoto.

Minigixxern behåller jag också, den är för ovanlig för att säljas och får genomgå en renovering. I mina drömmar blir den även lättad, turbometanolad och omkåpad. :)
 

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Pannkakslandskapet
Hoj
En fet en!
Lite beslutsångest

Ja här sitter man med lite beslutsångest över vad man ska köpa för nåt nyare projekt.Egentligen skulle man inte sålt av endel delar till R1:an o köpt en likadan o haft som lek o banhoj.
Annars sugen på zx10 :a eller R1 04:a men då nåt begagnat,GSX-R är inte heller helt uteslutet.Överväger lite oxå att eventuellt ägna mej mer åt bankörning om man skaffar hoj till nästa år. :)
 

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Ort
Västervik
Hoj
nietjunie
hållundan skrev:
Spamkontring. Nä det har nog figurerat runt i det avlånga landet lite längre än så. Men visst. Harva på du :)


Jävlar.. stort H på oss då som är lite efter! Damn it! :huvet Trodde att vi harvare va först med det..!
Men ja tror ändå att det är vi som kommit på det... :brinnerup
 

raukroland

-3,1
Gick med
29 Apr 2004
Ort
Kumla
Hoj
Såld
mjukis skrev:
Jävlar.. stort H på oss då som är lite efter! Damn it! :huvet Trodde att vi harvare va först med det..!
Men ja tror ändå att det är vi som kommit på det... :brinnerup
Harvat, det har bönderna gjort i flera hundra år så jag tror inte att ni var först... :)
 

Kevorkian

Lachryma Christi
Gick med
17 Dec 2003
Ort
Sthlm
Hoj
0 bhp
Ja ja, blir nog att mullra med millen en säsong till. Känns väl inte helt fel, men det vore förstås kul med något nytt.
 

flykay76

[flaj-kej] #76 ERF - REC
Gick med
4 Jun 2004
Ort
Malmö
Hoj
Kawasaki KX450F 2010
raukroland skrev:
Harvat, det har bönderna gjort i flera hundra år så jag tror inte att ni var först... :)


:D Så sant, såå sant!

(och det är nog just därifrån det kommer)
edit: plöja fåra efter fåra efter f.... hoppas ni fattar nu ni som inte gjorde det.

:hihi
 

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Är ju så illa tvungen att köpa ny. Den gamle blev ett streetfighter-objekt med extrem gaffelvinkel och ombyggd bakdel :3freak
 

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlstad
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
CBR:en är såld, så nu är det bara att trycka på köpknappen för en 250R.
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top