Köpes CRM grejor.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Jag hittra fan inte var man annonserar här längre.

Jag skulle vilja ha tag på den lila bakskärmen som säkert många kasserat(den jag har är utbyt mot en vit).

Även framlyse originlal med kåpa är intressant då den jag har är nåt Acebris och jag ser inte att skit med den lyktan.

Fulfråga som inte är trolig är ju kylvingar med CRM dekalerna kvar.

PM

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
hör med lundgren.

han köpte en blå bakskärm av mig för ett par år sen. även kåpan till lyktglaset.

du kan höra med clew oxå om han har kvar min gamla cykel och är sugen på att släppa orginalgrejerna. då har du allting du söker.

Kvisten

Elektrikern
Gick med
13 Apr 2008
Hoj
crm 125cc SMR, mxb och Hsun kinascooter
är din bakskärm orginal? får du tag på en annan så kan jag tänkas köpa din pga att jag har en spricka i min lila.
Framlyktan med kåpa, dock är kåpan i behov av att antingen slipas eller lackas eftersom att snillet innan mig har spacklat/grundat grovt innan han lacka om den.

Silwer

för******
Gick med
15 Apr 2003
Hoj
Skitliv
Jo, fan, men det kanske löser sig.

Nån måste ju ha nåt original liggande liksom, nu är inet de här hojarna så vaniga då de bara såldes just som 91or oavsett när de togs ut i Landet, det kan finnas nån privatimport, jag såg en röd en som jag trro var äldre en gång, de nyare fanns ju hela tiden i Euroa då de tillverkades i Italien.

Bakskärmen är mer en grej från min sida för att de såg ut så, ,emen strålkastare med kåpa är lite på allvar, jag såg fan knapt nåt med den eftermarknadsstrålkastare jag har nu och so gick igenom besiktningen utan vdare liksom, ok jag syns nog, mne fan jag sseer inget själv, det lyser för mycket åt alal vinklar så det ser typ på halvljus som om man har en kögla 10m framför hojen, på helljus så lyser det starkt men som en solfjäder åt alla håll i cirkel så att säga, hur fan kan sånna där saker vara lagliga?

Blinkers är ju bytta med mot mini men de funkar åtminstonde.

Jag baraa tänkte om nån hade reda grejor, då ajag tycker man ser att alla bygger om dem tilll cooooola motarder och därmed bytr ut ljuset fram till de typiska grejorna, jag däreot har ju gått motsatta vägen och grävre däck har gått på osv, och därför tänkte jag at man kanske kunde få tag i hela skiten.

Men så ligger ju inte lala online här heller.

Men hör du nått så PMa iaf, då kan du få min vitabakskärm för inget ungefär, den är hel men säkert körd med 10 år så att säga, ej trasig emen ej helt ny, jag blev dock sur av att de bytt ut originalet nångång.

Men med 16 ägare plus mig så kan man ju förvänta sig en del, att det är en NSR cylle är väl mer eller mindre klart tex. då den tokvarvar på ett sätt som inte beskrivs i de tester jag har på hojen oiaf.:)

Ah, fan, varfr skule man bli nostalgisk och skaffa sin ungdms 125a, det var nog där det gick fel, jag hade väl kunnat jaga rätt på en TT350 eller DR350 för kanske barar några tusen mer, å andra sidan, rasasr de så är det inte bara att skatta typiska 2t grejor som nu utan då är ju toppen slut osv.

ÄSCH! valet var mitt och så blev det.:)

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...