Ser inte ut att bli nåt för min del idag, ska vara snustorrt innan jag vågar mig ut... fisköra på våta vägbanor är inte riktigt min melodi. Är på nästa tisdag igen om det bara får vara torrt!
Satan jag hade ett lika fast vitt, men det klippte ambulanspersonalen sönder, nu hade jag tänkt köpa ett svart, då kommer vi ju ha lika
Men grattis iaf. till ett bra köp, har som sagt åkt med ett sånt, och det är ett grymt ställ, höll bra när man damma i backen med
Edit: vart köpte du, vad kosta det?
Luuugn, det torkar juh snaaart
Jag tyckte du var grym på att slanga sisst vi var ut... om du kör den taktiken så är du helt säker. Det är väl mindre risk att halka när man bara har ett hjul i backen?Är inte riktigt lika optimistsk som du... men hoppet är väl det sista som lämnar människan sägs det! Drar o tränar en sväng och hoppas att solen jobbar sig fram under tiden.
Annars får ni som vågar er ut ha så skoj!
... tillägg eller svar ang tidigare skinnställsfrågor...
Faaan va less jag blir på detta, har fixat med hoj hela dagen för att kunna åka ikväll. Nu duggar det lite här, men ser lovande ut bortåt barkarö/strömsholm hållet. Blått och sol. Jag funderar på att vara hardcore och skita i alla fegisar och sticka till strömsholm och dricka kaffe, är det fint där blir det en sväng över åsen eller annan trevlig sväng, bestäms på plats. Nån annan som vågar trotsa vädret, eller är alla sjukt rädda för att bli blöta??
Ni vågar aldrig
Jag drog en AttaCk träning och när jag kom hem såg jag blått och sol och upptorkad asfalt. I ÄM BACK!
Satans j-vla helvete ! Jag kan inte ut och brumma alls idag!För några år sedan svarade man ja på frågan....tager du denna....ja ni förstår nog. Detta betyder att man varje år torskar en fullt duglig hojdag för att fira något du redan lagt alldeles för mycket pengar på.Konstig kultur man lever i
Du är så lurad ... förmodligen tutlurad... svara ja ska man göra seeeent på hösten typ
Ja vi var iaf ner på donken men ingen där
Vaffan, hade ni fini i Tjöööping? Det låter helt otroligt!!!!!
i rytterne mullrar det just nu så...även om det va fint vid kl 6 halv sju hade vi blitt blöta i vilket fall..åkte o tvätt bilen istället jag..
och du gabor2: livet är fullt av dilemman.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|