Tack för en härlig runda med i princip allt inkluderat, skog(!), grus, bilmässa osv. Har ett par bilder som jag lägger upp strax.
Håller med dig där, tack för en kul runda. Det blev ju skapligt väder tillslut.
om tycker du det där var en kul runda, då ska du hänga på när det är bra väder
Tack för en härlig runda med i princip allt inkluderat, skog(!), grus, bilmässa osv. Har ett par bilder som jag lägger upp strax.
Blev en hyffsad runda, men lite splittningar, på sluttampen shit happens!
Felet var väl att vissa körde för sakta i gruset 80-90 så går en sporthoj mycket balanserat även i grus, men man får inte bromsa för hårt bara
Blev en hyffsad runda, men lite splittningar, på sluttampen shit happens!
Felet var väl att vissa körde för sakta i gruset 80-90 så går en sporthoj mycket balanserat även i grus, men man får inte bromsa för hårt bara
Precis vad jag alltid misstänkt!Du har en 929:a transalp
929 transalp.... ryktet säger ju att det är din nästa hoj ?
Blir det en 929:A "transing" så hinner jag fixa kaffet med stormköket, och sätta på mig mina högklackade skor och mitt raffsett samt leta reda på läderpiskan efter någon mil grusväg iväntan på "shiny-shoe" man och spagettiracern
Grusväg? Man kanske skall ta Husan till Sööööping istället...
/J
Ta millen istället så vi får höra på lite vackert brööl till SSSSÖÖÖÖÖ.... PIIIIINNNNGGGG
Eh, den hörs ju iaf inte när jag börjar varva.
Tss, jag gasar aldrig så det hörs... O inte fan kan du vara o gymma när jag ska fråga om du ska med på en turDu din jävel, jag hör allt när du är ute och drar i stan
Tss, jag gasar aldrig så det hörs... O inte fan kan du vara o gymma när jag ska fråga om du ska med på en tur
Tisdagskörningarna verkar ha en förbannelse över sig, enligt SMHI blir det inge bra väder i eftermiddag den här tisdagen heller
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|