Hade jag en sådan velociped hade jag cyklat lite jag med när tillfälle gavs, du är ursäktad.
Go tur, trevliga människor och fint mys-turing tempo Håller på att försöka trolla ur korten från minneskortet.
Hade jag en sådan velociped hade jag cyklat lite jag med när tillfälle gavs, du är ursäktad.
Go tur, trevliga människor och fint mys-turing tempo Håller på att försöka trolla ur korten från minneskortet.
Skoj o träffas.. tjejen tyckte det var extra roligt o se sportis leka med sin moppe..
Skoj o träffas.. tjejen tyckte det var extra roligt o se sportis leka med sin moppe..
Jäklar vad ni såg ut att frysa på vägen hem (mellan Kungsör och Etuna)du vi åkte grå S40 och gissade att det var du som rullade Busa ....
Jäklar vad ni såg ut att frysa på vägen hem (mellan Kungsör och Etuna)du vi åkte grå S40 och gissade att det var du som rullade Busa ....
HMMMMM, S40? för att rulla R1a är väl inte med i Korvplanen???
Är det någon körning imorgon?
Man kanske ska göra sin premiär då men hur är tempot för en glad gröning med en hoj på 25kw?
Man vill ju inte vara ett bojsänke
Klart du skall vara med25Kw det fungerar vi har samkört med 125r med 11kw
Tempot sätter du själv, bättre ta det piaono och sätta sin egen takt,och inte ta rygg på vissa fortåkare, några vill snurra på lite fortare, andra tar i lite långsammare, men vid korsningar så väntas alltid hela kön in Vi åker tillsammans för att ha kul och lite gemensamt "tjöt".
Nu börjar jag själv bli bättre efter ha varit sjuk i en vecka så jag kommer imorrn oxå då.
Hum...var det dig man såg på en SV650 på markan alltså? Åkte du precis när vi var på väg att ge oss iväg (jag på duccen, Jimmy på sin vita traja, och Berra på RC8an)?
Sportis - Förslag på att reka den där banan i Sätrabrunn dök upp idag...kanske lämpligt utflyktsmål i samband med Måns-Ols?
Hade förmodligen solsting när jag satt på markan och skrev det där, glömde nämligen att far min ska operaras imorgon så jag dyker nog inte upp och bästa tisdag har jag uppkörning men efter det är ja på
Hum...var det dig man såg på en SV650 på markan alltså? Åkte du precis när vi var på väg att ge oss iväg (jag på duccen, Jimmy på sin vita traja, och Berra på RC8an)?
Sportis - Förslag på att reka den där banan i Sätrabrunn dök upp idag...kanske lämpligt utflyktsmål i samband med Måns-Ols?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|