Köpings-åka

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nyss hemkommen efter turåkning med ett helt gäng, vätksepaus vid macken i Fagersta softandes på gräsmattan, för att avsluta turen med kaffe i Kolsva Herrgård:) Några stack direkt från Fagersta mot Västerås, andra fullföljde mot Köping. Trevlig tur:tummenupp

Kylig

Mattias
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
GsxR
Det är tydligen på facebook det händer nuförtiden, tisdagsturen. Och tiden var 18.30 tror jag.

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Har du hittat sidan ännu? Fejan är mer aktivt än remsan sidan...dock skulle jag inte köpa aktier där utan något substansvärde alls;)

Gagarin

I rymden kan ingen höra dig gråta
Gick med
14 Apr 2007
Hoj
ISR och en 996R
Det var en fin premiärtur idag med fika vid Hjälmare docka.

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
tog vi som skulle till åt västeråshållet en varsin väg allihopa lr hur vart det igentligen?? :va:tungan

Jag blev lite förvånad själv, trodde duccekillarna var i hälarna på oss, men det var bara Crecken och Cbr 1000 rr efter mig efter svängt av in mot gamla Arboga igen. Nåja sånt händer:)

Gagarin

I rymden kan ingen höra dig gråta
Gick med
14 Apr 2007
Hoj
ISR och en 996R
Jag blev lite förvånad själv, trodde duccekillarna var i hälarna på oss, men det var bara Crecken och Cbr 1000 rr efter mig efter svängt av in mot gamla Arboga igen. Nåja sånt händer:)

Mickemannen tog rygg på fel rygg så vi tappade er i rondellen :näsblod

wasa

Go fast Go hard
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
KTM RC8-08
Vi är nog ganska många som ska till åsen å leka imorgon. Men de är 18.30 annars....:tummenupp

sportis

Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Blev en fin tisdagsrunda sista Juli, med samling vid Donken, touring till Kungsör och vidare mot St Sundby och förbi Hjälmaresund bort till Lövåkervägen, via den till Äsköping och vidare mot "Katrineflen" fikat blev på Harrys då Sultanen var stängd..Mot Kungsör och Bie/Flodafors och bort till Hälleforsnäsvägen och kurvnirvanan bort till Hälleforsnäs, vidare mot Hållsta-Eskilstuna-Tumbo-Kicksund-Strömsholm och vi spilltrades åt olika håll..Bitvis lite blött på backen, men vi höll oss torra och fick köra torra, fina vägar :)

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati