Hej!
Jag var o kikade på en 954 fireblade idag som jag funderar på att handla imorgon. Men jag är lite osäker på priset då jag tyckte det var för högt..
hojen är importerad av företag och har gått 3150 mil. Den var i fint skick förutom några repor på ena motorkåpan samt en dåligt lackad ensitscuts.
Däcken var sådär. behöver nog bytas i sommar..
Den är besiktad till nästa vår. Inga missljud från motorn och den verkade lira bra, startade direkt.
Ang. service:ar så skulle en göras snart vid 3200 mil (någon som vet vad den går på??) och stigefeldts motor hade gjort en vid 2400 sen var det 2 missade innan den och resten gjorda innan det!
Ett depöstöd hängde med och det satt en kortad burk på, förmodligen original. Originaldämpare fick man med såklart oxå.
Han ville inte gå ner under 50..Jag vill ju ha hojen såklart men frågan är..hur mycket är den egentligen värd? Kanske blir idiotförklarad nu (har ju läst lite trådar här ) men den risken tar jag.
Tacksam för svar!
Jag var o kikade på en 954 fireblade idag som jag funderar på att handla imorgon. Men jag är lite osäker på priset då jag tyckte det var för högt..
hojen är importerad av företag och har gått 3150 mil. Den var i fint skick förutom några repor på ena motorkåpan samt en dåligt lackad ensitscuts.
Däcken var sådär. behöver nog bytas i sommar..
Den är besiktad till nästa vår. Inga missljud från motorn och den verkade lira bra, startade direkt.
Ang. service:ar så skulle en göras snart vid 3200 mil (någon som vet vad den går på??) och stigefeldts motor hade gjort en vid 2400 sen var det 2 missade innan den och resten gjorda innan det!
Ett depöstöd hängde med och det satt en kortad burk på, förmodligen original. Originaldämpare fick man med såklart oxå.
Han ville inte gå ner under 50..Jag vill ju ha hojen såklart men frågan är..hur mycket är den egentligen värd? Kanske blir idiotförklarad nu (har ju läst lite trådar här ) men den risken tar jag.
Tacksam för svar!
Last edited: