turbosharp
Ny medlem
hejsan allihopa, är ny här på forumet och har precis tagit mc-kortet (begränsad). funderar starkt på en offroad hoj och då en kawasaki klr eller klx från 92 och uppåt. offroad är det som går först eftersom jag tidigare kört cross, samt att man inte behöver så många hk för att det ska blir roligt.
vet ni någon annan hoj i stil med dessa, fortfarande offroad i samma prisklass och kvalite!?
hur som helst så har min morbror en klx och den fungerar utomordentligt bra!
eftersom jag idag hörde att klx ska ha bättre kvalite än klr:en så undrar jag helt enkelt bullshit eller inte?
eftersom jag gillar utseendet bättre hos klr så lutar det åt just en sån, men tittar man på priset så är faktiskt klx oftast några tusenlappar dyrare om man ser till årsmodellen!?
oerhört tacksam för vettiga svar!
tack på förhand!
mvh oscar
vet ni någon annan hoj i stil med dessa, fortfarande offroad i samma prisklass och kvalite!?
hur som helst så har min morbror en klx och den fungerar utomordentligt bra!
eftersom jag idag hörde att klx ska ha bättre kvalite än klr:en så undrar jag helt enkelt bullshit eller inte?
eftersom jag gillar utseendet bättre hos klr så lutar det åt just en sån, men tittar man på priset så är faktiskt klx oftast några tusenlappar dyrare om man ser till årsmodellen!?
oerhört tacksam för vettiga svar!
tack på förhand!
mvh oscar