Von_Tilt skrev:2043133så en smc 640 -03....men de e ju så fula!!! 625 som jag har fått för mig jag vill ha är inte fel???? eller vad tror dU+ som första motard med mest gatkörning??
Von_Tilt skrev:2043097okej.....någon årsmodell man inte ska ha?? o vilken typ...finns väl massa olika smc o sånt+??
Von_Tilt skrev:2047001thx!! är sugen på 625an.....jag klörde r1 innan!
Von_Tilt skrev:2048000e det inte massa service på husa???
Det är mer service på FS modellerna. Vart uppe diskution om man bör följa serviceintervallerna lika noga på gata. Men det är bäst man håller sig till det som det ska vara. Jag själv har en FE modell där servicen ligger mellan 10 timmar, det blir ca 40 mil före service. På FS modellerna är det 5 timmar? Servicen som sådan är väldigt enkel och tar inte så lång stund, så en gång i veckan så blir det en kvart till en halvtimmas meck. Vissa, som jag anser att det är värt det och andra inte. Kör du på gata så blir det givetvis tätare intervaller rent tidsmässigt då du säkerligen avverkar mer tid på gata under en vecka än vad du gör på bana.Von_Tilt skrev:2048000e det inte massa service på husa???
välkommen till Värnamo!!! Hör av dig om du vill ha någon att åka med.Men du, Köp 625:an så att du hänger medLaggie skrev:2026681Jag ska iaf fara och kika på den i helgen, 625an.
Ska nog ta och sälja XRen privat, får se om man gör det efter då man flyttat ner till värnamo.
Det kan nog stämma, är hemma för att jag har brutit handen(men inget gips kvar) så fort det är tort på vägen så är jag uteLaggie skrev:2058840Jasså, var det dig jag såg på en isf helsvart 660 i fredags utanför sohlbergs järnaffär. Lät som hojen gick bra iaf då Blev liiite sugen
Jag bor utanför Vrigstad för att vara exakt men jobbar inne i Värnamo.
Letar just nu någon 625 eller 660 runtikring.
Laggie skrev:2065643Ok, nu är det nära! Ska fara och titta på några cyklar i helgen.
http://www.blocket.se/vi/7397103.htm?ca=17_s
El-start = stort plus!, 3 ägare, 250mil, slipon, dubbla fälgar, exc fjädring.
Hur skulle ni rangordna dessa bara på feeling??
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|